@odess: gefeli! @butterfly: is dat ook een kruidvat test? en waarom is die van ons zo vaag? ze hebben normaal toch geen indrooglijntjes... @lovecouple: en hoevaak heb je vandaag getest?
@knuffelkonijn: die eerste was een matcare ultra (die je 6 dagen voor nod kunt doen) en deze is een kruidvat
@ Missflower.. ja die zijn ook van kruitvat, denk omdat we nog voor onze NOD zitten.. Ik ga zaterdag nog een testje doen. Dan moet hij wel donkerder zijn ! En als ik het niet volhou morgen avond nog 1.. Dan moet ik wel onthouden niet teveel te drinken @ Lovecouple.. zet je ze in je album, ben wel nieuwsgierig !
Heb er vanmorgen 1tje gedaan, licht streepje.. Je ziet hem wel. Maar ga morgen niet testen! Hij staat in mijn album
Ja weet ik eigenlijk niet ! Ben bang dat ik weer zo'n licht streepje heb.. En als ik zaterdag ga testen, moet hij wel donkerder zijn .. Maar misschien kan ik mezelf wel niet tegenhouden morgenochtend
die van mij staat ook in me album krijg morgen de digitalen binnen en ga proberen overmogen één te doen maar vrees dat het morgen wordt haha
Babs is aan het uitrusten van de borrels gister @ missflower, bij jou zie ik een licht streepje hoor..
@butterfly: oh gelukkig dan kan ik mijn man zeggen dat ik niet gek ben hahaha.. ben jij thuis ook de enige die hem ziet of niet?
@ missflower.. nou mijn vriend zit in het buitenland, dus gaat een beetje moeilijk.. En woon zelf nog thuis, en ga het niet aan mijn pa vragen. Wil hem namelijk op een andere manier vertellen dat hij opa word
Ja, we zijn druk aan het zoeken naar een huisje. Vriendlief kom na valentijn thuis, en dan gaan we meteen naar de bank om een hypotheek aan te vragen. We hebben via de mail al wat huizen door gemailt die we wel zouden willen kopen ! Dusja, erg spannend allemaal..
hallooooowww kunnen jullie niet in een babbelbox gaan zitten ofzo... iedere keer kom krijg ik een mail dat er gepost is en wil ik kijken naar testen en niet 5 pagina`s lezen over jullie leven....sorry hoor...maar daar is dit toppic niet voor bedoeld..