meiden ik ben hier! vanmorgen huishouden... en vanmiddag dokter en meteen gaan werken had avonddienst! kom net thuis! en vanmorgen beetje een dip! een kennis van me heeft zelfm. gepleegd! 29 jaar! was beetje overdonderd!
kan helaas niet zoveel op de foto zien hij is best donker. is het streepje zichtbaar als je hem zo voor je houd?
ik zie idd een klein smal streepje staan, moet wel bekennen dat ik gek word van die zon hier recht tegenover me hihihih om goed te kunnen kijken
ik zag ze op alle bij de foto`s lol ik zou idd ook over 2 dagen of 3 dagen een nieuwe test doen en als je deze neit met ochtend urine hebt gedaan dan zou ik gewoon morgen vroeg een nieuwe doen met ochtend urine
dames sory maar moet het toch even kwijt. ik ben nu zo opgelucht, ik heb nog 2 testen gedaan en de 2e streep knalt eraf zie album. bij mijn vorige zwangerschap in december heb ik nog geen een test zo duidelijk gehad. dit is voor mij echt een opluchting, en voor mij voelt deze zwangerschap aan als een goede. in dec had ik al in het begin een gevoel dat het niet goed was. sorry voor mijn ego bericht. XXX Gusam
die knalt er inderdaad vanaf gusam, kan me best voorstellen dat je je nu geruster voelt. geniet er heerlijk van!
Knuffelkonijn! Lijkt me duidelijk gefeliciteerd! En ook Gusam, fijn dat de strepen er nu zo vanaf knallen! Goed teken!