zouden jullie even naar me laatste ovu test willen kijken alsjeblieft ik weet het is van kruidvat staat niet zo goed bekend maar de testlijn is echt paars van kleur en de controle lijn lichtroze de reden dat ik doorging met ovu testen is omdat ik vorige maand een posi zwtest had en rijwel gelijk daarna begon te vloeien en heb het nog niet meegemaakt dat me ovu testen alleen maar donkerder worden (heb al keer eerder met kv ovu getest en na me ei werd het streepje lichter en nu dus niet) alvast heel erg bedankt joyce
lovecouple wat irritant dat die testen niet duidelijker worden. Ik vind het erg lastig dat je die ovutesten ertussen doet, denk je een goede duidelijke test te zien, is het een ovutest. Ik zou alleen nog maar zwangerschapstesten doen als ik jou was.
tja. ik vind ht wel makkelijk.. heb nu nog een stuk of 6 ovutesten dan be ik er doorheen dan komen er alleen zwa. testen.
mijn test zien jullie niks zeker! bah word er ook zo gek van die testen! op de foto is het jammer genoeg nog onduidelijker te zien dan in het echt... en ben al zover over tijd snap er niks van
hoe krijgen jullie je testen zo duidelijk.. ik ben een eeuwigheid bezig met me camera om te proberen een beetje duidelijke foto te makne. zodra ik dichterbij ga met me camera word de foto wazig
Ik heb heeel veel dipsticks thuis... dus ik kan maar aan testen wat ik wil.. heb gister toevallig van de KV een duopack van cassettes gekocht.. gister posi en vanmorgen posi. ook had ik gister een gewone test van kv gedaan.. en daar heb ik waarschijnlijk een + op.. tenminste het is een plus alleen het lijntje van boven naar beneden is heel dun en blauw.. en licht. vanmiddag even een CB doen.. wil nu wel zekerheid.. denk wel dat het zo is want ik heb zoveel positieve testen.. en zonder hcg geen streep zeggenze altijd he haha..
hahaha.. nou ik heb vorig jaar een MK gehad.. in november en ik had allemaal testen besteld.. en toen was ik zwnager. dus had dietesten allemaal over haha.. ze gaan nu wel lichtelijk een beetje opraken haha
ja he wel vreemd want als ik reken met een cyclus van 21 dagen dan ben ik nu al overtijd en met cyclus van 28 dagen zit ik nog 1 a 2 dagen voor me nod. knuffelkonijn bij jou staat er heel duidenlijk een 2de streep voortzichtig gefeliciteerd lovecouple ik zie op de kruidvattest ook wel een licht kruisje spannenddddd. emmie24 ook bij jou zie ik heel licht een plusje vind hem wel wat duidenlijker dan de eerste test die je hebt gedaan misschien maak je niet zo snel hcg aan ofzo dat ie daarom nog licht is?
ja zie je echt heel licht een plus!? mooii ben ik gelukkig toch niet de enigste! twijfel altijd zo.. ja zal ik volgende wk nog een test doen of gewoon maar naar de ha gaan?weet het ff niet meer
ik ga wachten op de post als het goed is krijg ik dan ovu testen binnen van sensi als die ook posi is ga ik zwtest halen en die doe ik dan morgenochtend als ik me in kan houden hahaha
emmie24 je kan ook een kv zwtestje (2 voor 4,99)proberen die schijnen gevoeliger te zijn dan cb ik duim voor jullie meiden