[He heb test al gehaald Alleen heb de eerste verkeerd gedaan haha te weinig druppels keek niet goed Doe straks hem straks goed quote="joyce26"]emmie24 al nieuws?[/quote]
nou die test gedaan maar daar kwam helemaal niks op snap er niks meer van! Toch vreemd clearblue wel + en hierbij helemaal niks hoe kan dat nou?
ja die staat er wel maar zie geen 2e streepje..... toch vreemd! ik ga denk ik toch maar ff een afspraak maken met de huisarts weet ik het helemaal zeker
die is positief hoor! ik had ook dat ik eerst niks zag, hij bleef wit en deed er één druppel bij en ineens deed ie en had maar echt 1 duidelijke streep
jeetje meid dat is vreemd want op de cb test zie ik toch echt een plusje weliswaar licht maar toch en ben niet de enige die hem zag staan misschien idd maar even langs de ha voor meer zekerheid en dan desnoods vragen om een bloedtest ?
ja daarom ik zie ook echt een + staan op die test wel licht maar toch en dan ineens op die van kv geen streepje heel vreemd. bel maandag gelijk even ja kan altijd vragen om een bloedtest ben benieuwd wat ze gaat zeggen
clear blue heeft vaker dunnen blauwe streepjes en zijn dan niet positief bleek later... spit dit toppic maar eens door dan kom je het tegen
Oke maar mijn streep van clearblue is echt niet dun is gewoon net zo breed als die horizontale is alleen lichter
@emmie, je hebt de kruidvattest 2 voor 4,99? Is er nu nog steeds 1 streepje te zien, die van mij duurde ook wel even voor hij ging verkleuren (ja mag niet, weet ik).
@emmie24 kan het niet zo zijn dat je urine nu niet zo geconcentreerd is als met de cb test? want de cb deed je met ochtendurine toch? en zal even mijn oude cb test in me album zetten van vorige maand was ook licht maar ook toch echt positief.
heb je een teken met zo'n bloempje op je camera? moet je die ff aanzetten. die verscherpt het gebied wat jij verscherpt wilt hebben...
dames, de mijne is echt wel positief! heb vanmorgen nog een cb digitaal gedaan en die gaf aan : ZWANGER!
ja klopt die test heb ik gekocht.. ja zie nog steeds 1 steepje denk steeds wel dat ik heeeeeeeel licht een streepje zie maar verbeeld ik me vast omdat ik graag wel een streepje wil zien haha