dankje wel! word er wel een beetje gek van die testen cb test steeds wel licht postief en andere testen niet vreemd zeg....
mijn cb heeft nu ook gewoon een dunne streep.. dus die kv test en die cb test allebei een dunne streep.. maar wel een + en die cassettes van KV zijn ook allebei positief
Apart he! nou maandag bel ik meteen mijn ha op weet ik vast meer of het nou goed nieuws is of niet weet ik tenminste waar ik echt aan toe ben he
Emmie ik heb dus hetzelfde als jou! Vervelend he! Ik heb 3 positieve testen gehad, 1tje zou een indrooglijntje kunnen zijn maar dat weet ik niet, die is wel wat dunner als de controlelijn namelijk, dat was een kruidvat test.. 2 keer clearblue positief gehad, gewoon net zo dik als de controle lijn! Alles daarna negatief.... Heel raar! Ik ben ondertussen alweer 76 dagen overtijd als ik het goed onthouden heb want raak de tel ondertussen een beetje kwijt. Maandag ga ik ook naar de huisarts.. ben benieuwd.. Ik heb wel allerlei kwaaltjes en zelfs mijn buik lijkt wat opgezwollen te zijn.... We zien het wel! Kan niks anders als afwachten. Ik hoop voor jou (en ook voor mezelf hihi) dat het goed nieuws is!
op een echo is nu nog niks te zien hoor.. pas met 6 weken............. bloedonderzoek is nu wel goed te doen
pekske met 4 weken is er echt wel wat te zien op een echo ik heb zelf al 2x een echo gehad met 4 weken en je ziet echt wel wat de aller eerste keer was het een vruchtzakje met een piep klein vruchtje en de tweede keer een vruchtzakje zonder vruchtje en donderdag was het wel te zien maar je ziet echt wel wat hoor met 4 weken hoor alleen ze doen het niet overal een echo maken en dan zeggenz e ja we kunnen nog niks zien maar dat is echt onzin
ze kunnen idd met 4 weken al iets zien op de echo.. niet het vruchtje zelf maar wel waar het in gevormd wordt.. ( dooierzak ofzo) toen ik vorige keer 2 dagen overttijd was en ik toevallig naar de gyn ging , ging ze ook met een inwendige echo kijken of ik toch niet toevallig zwanger zou zijn, volgens haar kan je met de 4 weken best zien of iemand zwanger is hoor..
je ziet een vruchtzakje ja, maar dan weet je nog niks...of een zwangerschaps ring. als je hartaktie hebt dan weet je het pas zeker en dat is met 6 weken.
Dames bij deze een echo van op 3 weken 4 dagen http://i478.photobucket.com/albums/rr14 ... r169-1.jpg mijn foto's van de + testjes van 3 vroege miskramen staan ook in mijn album ter info (hoe licht een + kan zijn bij CB enz)
oké dames vanochten vond ik het nog raar maar hier eens een cb test waar je echt niet over kan twijfelen: