foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    He loekie

Ik weet nog niet meer belde huisarts vanmorgen die was ziek was er over een paar dagen weer... kon wel naar een andere maar heb liever mijn eigen huisarts.
    Dus moet nog ff wachten dus ga dan eerst zelf woensdag ochtend weer even een test doen dan zit er weer 4 dagen tussen dan zal de hcg vast wel weer hoger zijn toch? Hoop ik!

Lief voor je belangstelling ;)

2. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    net getest met cb geen + te bekennen helaas

3. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    jammer zeg! anders moet je het over 3 dagen weer ff proberen wie weet is de hcg gehalte dan hoger

suc6 :D

4. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    ja heb nog een cb over dus over een aantal dagen nog maar proberen maar had drie testen van testjezelf.nl gedaan die waren wel positief! k*tzooi hahaha

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hoiii.. heb vandaag de digitale test gedaan en zwanger 1-2 foto staat in me album.. ik moet 23 februari voor de 1e echo

6. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    nou ik weer er alles van! ik test steeds met clearblue komt een heeeel licht verticaal streepje en als ik een andere test doe dan is het negatief snap daar ook niks van! maar ja zal woensdag weer proberen ben benieuwd

7. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    leuk man Gefeliciteerd! :D

8. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    haha oke we zitten dus in het zelfde schuitje ja kijk maar is in mijn album is best wel duidelijk ik snap er ook niks meer van. Kan nog niet echt blij wezen

9. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
  10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Lovecouple;

SUPER zeg dat je nu een positieve digitale test hebt :D
    nogmaals van harte gefeliciteerd!

11. gimena

gimena Niet meer actief

Gefeliciteerd meisie :D

12. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Hallo meiden kunnen jullie eens mee kijken, zoals jullie zien ben ik 11 dagen overtijd.
    Ik heb al een aantal licht positief getest met KV test (2voor €5)
    Afgelopen disdag bij de HA was de test daar negatief.
    Nu heb ik vandaag een test gedaan en ik zie duidelijk een lichte dikke streep!

Wat denken jullie?

Ik heb al wel een vals positief getest toen was het echt een pen streepje maar nu echt een brede streep.

Zie album

13. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    ik zie ook een streep hoor!

14. SeaShell

hey meiss

ik weet niet wat ik van die streep moet denken..

ik vertrouw die testen sowieso niet..

die 2 voor 5 euro wel, maar deze test geeft bij téveel meiden een streepje terwijl ze niet zwanger zijn.

ik durf er dan ook helaas niets over te zeggen

15. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    Ik zie ook echt een streep hoor..

zo'n streep had ik nog ook de laatste keer wel lichte streep maar wel een echte streep maar toch twijfelde ik er wel over

16. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Je bent echt zwanger hoor meiss.. mijn clearblue test was ook een plus maar de verticale streep was zoo dun en licht.. dat was vrijdag.. en vandaag de digitale gedaan en zwanger en mijn cb test was hetzelefdeals die va jou

17. ik zie idd wel een lichte streep...

18. kira1985

kira1985 Niet meer actief

bedankt voor jullie antwoorden, ik heb net nog een test gedaan en jawel hoor echt positief!

jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

19. SeaShell

Gefeliciteerd meid :D echt super! Heb je nog een foto van die test? Jij geeft meiden die overtijd zijn wel hoop! Ben echt heel blij voor je, kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt! Wat zei je vriend/man? Liefs Daantje

Deel Deze Pagina