eeehhhh nou als ik het zo bekijk ziet het eruit als 2 streepjes ! Ik ga je voorzichtig feliciteren .... L.sybje
Ik heb 2 da testen en 1 cb test gedaan. Steeds 1 dag later. Ik vond vooral de cb test leuk omdat er echt kwam te staan zwanger. Dit lijken me in ieder geval geen twijfel gevallen Ik kreeg alleen het woordje zwanger van de cb test niet op de foto. Dat vond ik wel erg jammer. Voor foto zie mijn album
Streepjes : harstikkeee zwanger ! Begin er maar aan te geloven, ik zie hem heel erg goed ! Feliciteerd !
Iemand moet blind zijn om deze streepjes niet te zien, ze zijn echt helder ! Gefeliciteerd meid, geniet er lekker van !
Goh valt het op dat ik wat onzeker ben? Ik ben bang dat ik dingen zie die er niet zijn of dat het eigenlijk maar een heel licht streepje is ofzo Hoezo je gek laten maken? maar ja aan de mensen wie ik het verteld heb zegt bijna iedereen: nou ik feliciteer je nog maar niet dat doen we na 12 weken wel.. Ja er zijn een hoop mensen in mijn omgeving die een miskraam hebben gehad of van dichtbij hebben meegemaakt...natuurlijk is dat heel erg voor hun, maar moeten ze dat nou echt op mij gaan projecteren? Ik ga gewoon proberen blij te zijn...
Goh valt het op dat ik wat onzeker ben? Ik ben bang dat ik dingen zie die er niet zijn of dat het eigenlijk maar een heel licht streepje is ofzo Hoezo je gek laten maken? maar ja aan de mensen wie ik het verteld heb zegt bijna iedereen: nou ik feliciteer je nog maar niet dat doen we na 12 weken wel.. Ja er zijn een hoop mensen in mijn omgeving die een miskraam hebben gehad of van dichtbij hebben meegemaakt...natuurlijk is dat heel erg voor hun, maar moeten ze dat nou echt op mij gaan projecteren? Ik ga gewoon proberen blij te zijn...
mijn test staat in mijn album... het is de test van MvM knuffel little hope ennuh streepjes, gefeliciteerd je bent hartstikke zwanger joh
@ Streepjes: gefeliciteerd, je bent echt wel zwanger! En geniet er gewoon lekker van! Gewoon vanuit gaan dat het goed gaat. Die mensen die je nog niet willen feliciteren zijn gewoon stom!