@Belle; het kan zijn dat de digi negatief aangaf omdat je urine niet geconcentreerd was...ook hebben deze testen vaak ietsje meer hcg nodig dan andere. Heb je miss een foto van de testen?
als je de 22e ongesteld bent geworden kan je nu onmogelijk zwanger zijn, dan zit je nu op cyclusdag 13.. dan heb je waarschijnlijk nogineens je ei gehad, of nét.. of je ongi was geen ongi, of je bent niet zwanger vrees ik..
Ik heb helaas geen foto, kijken of me dat vanavond nog gaat lukken. Het is ook bijna te bizar voor woorden als ik nu zwanger ben... ik snap er echt helemaal niets van. Ik ga morgen de huisarts bellen, wellicht heeft zij een antwoord...
het zou wel kunnen als je vorige ongi geen ongi was.. dan zou je nu al een weekje of 6 zwanger zijn , maar dan zou je al vet positief moeten testen..
dat die digi negatief is is wel logisch.. te weinig urine is een duidelijke oorzaak... de 22e echt ongesteld dan is het nu echt onmogelijk.. wanneer was je daarvoor ongesteld? En dat je met 6 wk echt posi moet testen is niet juist.. meestal wel idd, maar ik teste ook pas met 8 wk bij de eerste positief en bij de 2e bij 7 wk daarvoor bleef het steeds negatief..
Ik was daarvoor op 26 december ongesteld geworden. Het enige wat ik mij ook zat te bedenken is dat wellicht mijn eisprong niet gelijk loopt met de menstruatie? Ik weet het niet. Het is een aparte situatie, maar de 3 positieve testen liegen er niet om. Ik hoop dat ik snel duidelijkheid krijg.
Dan kan het nog niet als je ei anders is gelopen als je dacht. Je zit nu op cd 13, dan kan je niet je ei hebben gehad (kan wel) maar dan zou je een lueale fase van 1 dag ofzo hebben wat onmogelijk is.. Een luteale fase is gemiddeld al 14 dagen. Als de testen echt posi zijn dan zou je laatste ongi geen echte ongi zijn.
Je kunt onmogelijk je ei op dag 1 of 2 hebben aangezien je op cyclusdag 1 ongesteld wordt en een nieuw eitje dan pas begint te groeien. Je wordt immers ongi omdat je het oude eitje afstoot zeg maar. Als je op dag 1 of 2 je ei zou hebben dan zou je een cycluslengte van ongeveer 15-16 dagen hebben , dus onmogelijk.. Een eitje is rond de 18-22 mm voordat hij springt en groeit rond de 2 mm per dag, dus je ei heeft sowieso minimaal 10 dagen nodig tot reiping
Ik heb dat op deze site gezien. Maar het was niet dag 1, maar dag 3. Kennelijk kon het bij haar wel. Ik denk dat je overal uitzonderingen hebt.... Maar dit is wel heel uitzonderlijk....
Denk dat ze haar cyclus dan niet goed kent, want als je op dag 3 je ei zou hebben zou je ei 7 mm per dag groeien en dat kan gewoon niet, of met pokon haha
heb idd wel s gelezen dat het op dag 7 kan.. dat is wel uitzonderlijk, maar dat kan wel zeker... je hoort t idd ook vaker na een miskraam...dat de cyclus dan korter is..
@Belle je kan ook kort zwanger zijn geweest en dat het hcg nog in je lichaam zit. Ik heb dit zelf ook een keer gehad. Werd ongi en 2 weken later testte ik licht positief. Ik had getest omdat ik me zo anders voelde dan normaal. Als je langer zwanger zou zijn moet de streep echt duidelijker zijn en de digitale test van CB moet dan ook positief zijn. Ik had 3 dagen voor nod een duidelijke zw test en nu word de streep steeds dikker. Zie mijn album. Misschien een bezoekje aan de ha brengen..?
Op pagina 515 heb ik foto's geplaatst van mijn test. Heb met KV en met CB positief getest, en voelde me echt zwanger, maar ben vannacht (dag 50 van cyclus) ongesteld geworden.. Wilde nou net vandaag de VK bellen, maar dat hoeft dus niet meer... :/
Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Ik hoop het natuurlijk niet. Maar ik heb van het weekend ook al getest en toen was de test (van Kruidvat) negatief, en gisterochtend zelfs ook nog. Ik heb net weer een CB test gedaan en die geeft wederom na 1 min een tweede streep. Hij is goed te zien maar is niet fel. In ieder geval ben ik vandaag bij de huisarts geweest en a.s. dinsdag krijg ik een echo. Dan zal ik het wel horen. Ik hoop natuurlijk dat het goed nieuws is, maar ik weet het niet. Erg spannend allemaal...