Meid wat een onzekerheid gelukkig kan je snel terecht voor een echo! Ik duim natuurlijk voor je dat het niet zo is (wat ik heb meegemaakt). Laat je het even weten?
neen,maar ik denk dat men ms er gaan doorkomen,heb enorme hoofdpijn,en da's voorteken van ms. Ik heb een fertiliteistkliniek aangesproken,om verdere behandelingen eens te bespreken,want ik word niet door men gyn opgevolgd..
Heb gister 15 dpo nog een test gedaan gewoon overdag en de streep was even donker als de controle lijn...Misschien begin ik het nu echt een beetje te geloven. Test staat in mijn album!
Aylin, van harte ! Meid, is toch nog best snel he. Jij met al je positieve ovutesten! Gefeliciteerd! Hannelore, wat bedoel je dat je niet opgevolgd wordt door je gyn? Hij wil geen consulten meer afspreken? Ik heb zelf gebeld voor een second opinion, 1 april is het zover........
Dank je wel Lucia en Loe ik sta ook iedere keer versteld. 3 dagen voor nod had ik al duidelijke zw testen en een knal ovulatietest. Lucia mijn ma was wel een tweeling maar het lijkt me sterk dat het nu weer zo is...hihi. De test van gister is gewoon met urine van de dag gedaan. En ik weet zeker wanneer mijn eisprong is geweest dus kan ook niet langer zwanger zijn. Eerst maar afwachten of het nu wel goed mag gaan.
aylin, gefeliciteerd Je hebt ook altijd zo duidelijke ovutesten, waarschijnlijk veel hormonen in je urine.
Hoi allemaal, ik heb ook een test gedaan (3 dagen voor mijn NOD) ik kon weer eens niet wachten........... Hij staat in mijn album, wat vinden jullie? Ik denk positief, maar ja het is wel wat licht het streepje. en met de kruidvat (die met die + geeft hij niks aan) Groetjes een onzekere dame
Ja dat dacht ik ook ja, maar is de predictor beter dan de kruitvat met de + ? (want die geeft niks aan namelijk) maar ik doe morgen anders nog een predictor, als er dan weer een streep komt, dan en ik overtuigt
predictor heeft meer hcg nodig dus ik denk dat die daarom nog niet aangeeft... bij de kruidvat testen met de + is vaak negatief als het streepje heeeel dun is..als een pen streepje...maar dat is bij die van jou toch niet..
owwwwwww nou dan is het nog beter! ik hoor van die van het kruidvat wel meer foute verhalen...kijk maar eens in dit toppic.... dan zou ik er lekker bij wegdromen en morgen of overmorgen nog een keer testen .....komt goed!
Dat wegdromen komt goed hihi, ok als ik dan denk aan de eventuele geboorte datum (in de zelfde week als mijn dochtertje die dan 2 jaar wordt)
dat is wel grappig....maar ook wel moeilijk...zometeen beval je op haar verjaardag..hahahahahh. goeie maand voor jullie dus