ik zie idd een heel dun streepje.. als je twijfelt zou ik nog een kruidvat testje van 2 voor 5 euro doen.. vaak zijn die + testen onduidelijk ( lees je veel verhalen over mbt pennestreepjes,etc) je predictor test vind ik wel heel duidelijk.. maar je test ook erg errug vroeg.. liefs daantje
Ja ik weet het, gister was eigenlijk uit nieuwschierigheid....... want ik weet ook me cyclus niet (ben pas sinds eind november gestopt met de pil, en pas 1 echte bloeding gehad 11 jan) Maar ja gister licht positief zoals in mijn album, en vanmorgen negatief, en nu weer positief staat ook in het album het is en blijft spannend hihihi
@yv86 ik zie ook een streepje op je cb en op je predictor test spannend meid kan me voorstellen dat het verwarrend voor je is eerst posi dan nega en nu weer een licht posi met cb. ik ga er langzaam aan maar vanuit dat ik idd zwanger ben hoe onwerkenlijk het ook is maar ben niet voor niks 7 dagen overtijd en dan zo een test denk ik haha
Joyce, die in je album is positief hoor! Gefeliciteerd! Yv, ook van harte! De predictor is inderdaad het duidelijkst!
He Yv86 ik hoopt het voor je.. Is de verticale streep een beetje breed? Dunne lijnen zijn namelijk regelmatig een teken van niets (Zie mijn album) Maar goed, ik blijf erbij dat die predictor niet kan liegen .. Ik hoop snel duidelijkheid voor jou. En Joyce, heb jij al een nieuwe test gedaan?
Heb helaas duidelijkheid, het is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar het vruchtje groeit al niet meer (niet meer in leven) moet morgen naar de gyn, die verteld dan wat er gaat gebeuren. Het is gelukkig alleen nu niet bedreigend, omdat het niet verder groeid. (vandaar denk ik ook die vage testen)
Wat erg meiss pff.. denk je zwanger te zijn, krijg je dit.. echt heel veel sterkte toegewenst.. is niet niks.. heel veel liefs Daantje
Ja dank je, nu komt het pas hard aan, nu mijn meisje op bed ligt. nu pas komen alle emoties los. Mijn man komt ook nu naar huis gelukkig, want tril nog helemaal na! nu even kijken wat er morgen gezegt wordt, ik heb nu gewoon buikpijn van de spanning.........
@yv86 wat een rot nieuws sterkte meis hoop dat je ventje snel bij je is knuff meiden ik denk dat het hier einde oefening is net roze verlies met afvegen :S nog geen echte krampen maar net als voorgaande dagen btje rot gevoel onderin me buik..... weet het even niet :S :S :S
hmmm... spannend dus joyce.. ik hoop vooor je dat het niet door gaat zetten... en als je eens test met cb digi?
op dit moment durf ik niet meer te testen ben doodsbang dat het negatief uit zal pakken als het niet doorzet dan wil ik zaterdag nogmaals testen heb nog niet echt krampen tis meer een zeurderig gevoel maar nu ga ik even lekker op de bank liggen met een deken over me heen want heb het ijskoud brrrrr
Oh Yv.. wat spijtig zeg.... dit verwacht je toch niet dan.. heel veel sterkte en een dikke knuffel...
Heel veel sterkte Yv! Joyce, bij jou toch ook niet raak? Had je naast die test in je album nog andere "positieve"testen? Ik moet zeggen, die streep was niet echt roze toch? Ik heb het ook 1x gehad met die test van kv, een gelige indroogstreep.
@joyce.. weet je almeer? dat roze kan natuurlijk ook nog van innesteling zijn.. lijkt me zo stug dat dat streepje een indroger is.. dat ken ik helemaal niet van kv.. dat ie wat afwijkt van kleur kan ook door het gelige van de test komen..