hoihoi ja ik vloei helderrood vanmorgen vroeg flinke krampen en minimale stolseltjes verloren nu overigens geen last van krampen of stolseltjes alleen ene moment helderrood bloedverlies en dan weer donker we gaan op naar volgende ronde en de test is idd verkleurd maar in het begin zag je een vage roze achtige kleur maar goed dat doet er nou toch niet meer toe :S
Net nog eentje gedaan samen met mijn man. Handig als er 2 in het pakje zitten Voor test 1 had ik 3 koppen thee op, nu was hij alweer een stuk donkerder.
Vandaag bij de HA geweest voor inwendig onderzoek inv BBZ Alleen de huisarts kon niet constateren dat eer een BBZ gaande was. ook vertelde me ze dat je via de echo zo voreg in de zwangerschap niks kan zien, ook niet eventueel in de eileider. Heb zelf gister avond nog een ZW test gedaan, en de treep knalde er nu zowat af, duidelijk zwanger. Alleen bij de HA was de test negatief, maar moest mijn Urine brengen naar het LAB omdat ze daar andere gevoelige testen hebben. zelf heb ik al 4 x posi getest nu, maar het is nu toch nog spannend.
Dag meiden! Voor de genen die in verwachting zijn GEFELICITEERD! ik heb giste reen test gedaan van predictor ( check mijn album) En daar zie je duidelijk 2 strepen! dus ik vannochtend een kruidvat test gehaald ( 2 stuks in 1 verpakking) geen kruisje! Snap er niks van! wat moet ik nu doen? liefs Carien
het is vrij gek dat je voor zoiets naar een huisarts gaat yv ,voor zoiets moet je naar een deskundige en dat is een GYNECOLOOG. In een eileider kan men perfect zien ook zo vroeg of er activiteit is(zien ze ahv.de blauwe en rode activiteit van bloedvaten en doorbloeding ,ikzelf heb het al 3 keren mogen meemaken dat de gyne ook de eileiders nakeek. Toch vrij gek ,maar succes!
Hoi Carien, Test slaat enkel positief uit wanneer er daadwerkelijk HCG in je lichaam zit! Dusse, voorzichtig gefeliciteerd! Kus
jaa idd... ik fiets vammidag nog even met me kleine meid naar de da, haal dan ff een CB test. wan tja ik ben nu wel heel onzeker ben ik nou WEL! of ben ik nou NIET! zwanger! liefs Carien
hoi meiden, ik zit 4 of 5 dagen voor mijn NOD, maar kon mezelf niet inhouden omdat ik de laatste paar dagen erg moe en prikkelbaar ben en ongi krampen heb en heb daarom getest en er verscheen een tweede lijn wat denken jullie ( zie album) in het echt is ie nog duidelijker.. zou dit een indrooglijntje zijn? ben zo bang.. liefs Daantje
De Gyn verwees me juist door naar de HA, en doen moest de HA een verwijzing geven, maar dat wilde ze nog niet doen. Vanwege haar negatieve test. maar heb het bewijs van mijn test gan gister avond, en nog 3 andere positieve testen (die weliswaar vaag waren) zoals de andere 2 in het album morgen krijg ik de uitslag van het lab, en dan krijg ik misschien wel een verwijzing
Hai Ladyjoey, Dank je wel.. ik spring heel voorzichtig een gat in de lucht.. maar enigzins ook met twijfels waarom zou een kruidvat test nega uitslaan een een predictor posi? erg raar Maar ook wel spannend Liefs xxx
hey daantje, Ik heb werkelijk geen idee of het een indrooglijntje kan zijn. Ik ben nu ook ff van de wap hoor! Had zelf net ook een test gedaan, omdat ik gewoon zo'n zwangergevoel heb en ik heb ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lichte test... Wat moeten we daar nu mee he... Ik denk gewoon ff tot zondag wachten ofzo en dan nog eens testen.... Kus
hey meid.. mijn test ziet er eigelijk hetzelfde uit als jou test van 4-11 wat was die test van 29-09 eigelijk? een indrooglijntje of was je toch zwanger? hopelijk is het voor jou deze keer raak en blijft alles goed gaan, want je bent al lang bezig zeg hoeveel dagen na je ei zit je nu? en heb je al een foto gemaakt van de test? Hopelijk zijn onze testen positief en zijn we lekker zwanger en blijft alles goed gaan.. veel liefs Daantje