Jahoor Carien Mooi streepje, de mijne is zo mega dun dat ik het nog ni eens durf te denken! Jij bent hartstikke zwanger
Dus ik ben niet gek!? jullie zien het ook? heb de hele dag zo in onzekerheid gezeten! aangezien de kruidvat test ( niet de casette) negatief gaf Zal morgen de verloskundige bellen denk dat zoiezo afspraak moet maken voor een inwendige echo! spannend! Liefs Carien xxx
Daar zijn 3 strepen op te zien kijk maar in't negatief ,ik vertrouw matcare testen langs geen kant want die reageren zeer snel op LH gehaltes in de urine.... Ter info ik had een door en door dikke + zwangerschapstest van Matcare toen ik op dag 14 zat van mijn cyclus voor ik zwanger was van mijn dochter ,als ik niet beter wist zou ik toen zeggen zwanger maar NOT hier de negatieven van Carien : http://i478.photobucket.com/albums/rr14 ... atcare.jpg en Lady : http://i478.photobucket.com/albums/rr14 ... e/mtLy.jpg
haha, check mijn laatste twee foto's maar en vergelijk die maar eens met die van jou... dan weet je zeker dat ie echt is
IK ga er van uit dat ik in verwachting ben aangezien de predictor test ook positief is en deze van matcare ook! liefs!!
ik vind het toch raar dat sommige testen die extra gevoelig zijn (kruidvat 2 voor 5 en CB gewoon) niet + reageren maar wel een predictor die pas vanaf 300 hcg reageerd... Hoever ben je overtijd Carien? Matcare , predictor en CB digitaal vertrouw ik echt niet in een vroeg stadium...
Ja idd!Anders zou geen enkele test meer betrouwbaar wezen Uj had vannochtend ook erg last van me borsten branderig gevoel. afgelopen zat. was ik zo misselijk! en gister behoorlijk duizelig. vandaar dat ik gister de test gedaan heb! naja streepje zegt meer als genoeg.
die van matcare reageren op de minste pruts LH dat wil ik zeggen en daarom niet enkel op hcg ,ik was toen echt niet zwanger ik had gewoon toen mijn eisprong....
mee eens.. die van matcare heb ik een keer gebruikt een hele cyclus.. (duur weet ik, maar had ik een reden voor).. hele maand NEGATIEF.. niks geen tweede streep.. dus ook geen lh reactie.. dus dat lijkt me sterk... en dat derde streepje lijkt zo omdat het lichtval op de foto niet helemaal lekker zit.. dat kleurt ook in het negatief .. ik zie 2 streepjes. .op de juiste plek..
ik heb vanzoveel meiden gehoord die met matecare testen en allemaal zwanger zijn.bevestigd ook al door echo's. maar je moet sowiezo niet voor NOD testen met matecare idd omdat hij al heel weinig hcg meet.en omdat heel veel vrouwen wel zwanger zijn voor de NOd maar het in veel gevallen voor de NOD al mis gaat.heb ik ergens gelezen.dus om teleurstelling te voorkomen tets op je NOD of na je nOD!
in die cyclus na eisprong teste ik op 10 DPO + soit je moet me niet gelven ik kan je ettelijke testen geven die + aangaven en toch geen zwangerschap
ik bedoel het niet kwaad hoor meid.maar ik heb daar nooit last van gehad. en volgens mij legde ik al uit dat heel veel vrouwen al zwanger zijn zonder dat ze het weten en het vroeg tijdig om wat voor reden dan ook niet door zet in een goede zwangerschap.en daar kom je dus alleen achter als je zo'n gevoelige test voor je NOD gebruikt. maar echt meid ik zeg niet dat ik je niet geloof ik zeg alleen dat het zelf nog niet mee heb gemaakt.zo heeft ieder zijn ervaring toch meis.en die ervaring kan mensen weer allerd maken. dus bedankt voor je tip.