foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gisteravond toch nog maar ff voor de gein getest omdat de testen 2 weken geleden zo onduidelijk waren.. het resultaat met de laatste urine van die dag:

2. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hahah, lijkt me MEGA positief knuffelkonijn ;)

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Nadineke.. je kunt heel goed op 10 dpo posittief testen hoor... heb ik ook gedaan.. de kans dat het daarna nog mis gaat met de innesteling en dat je dan nog gaan vloeien en dus ongesteld wordt is alleen wel aanwezig.. vandaar vaak de verwarring..

Snippie.. ja ik ben het wel met je eens.. je kunt het beste op of na je nod testen, maar ik heb daar het geduld niet voor ben ik bang..whahahhaa... maar tis idd wel het verstandigst....ik neem het risico....

alleen deze keer niet.. nu ga ik het echt volhouden tot de 28e februari....whahahaha....

4. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ik ga zeker nog een keer testen, maar ik wacht eventjes totdat ik mn NOD voorbij ben ;) Heb mn lesje wel geleerd na gister... Je brengt een discussie teweeg... over een week zal de hcg of in mn urine aanwezig moeten zijn, of ik heb de duivels op bezoek... dus we wachten wel af ;)

5. Rosalien89

9 jan 2009
    16
    0
    0
    De bovenste is van vanochtend!

En de onderste is al 24 uur oud!

Positief toch?

6. Niet meer actief

een discussie noem ik dat niet want ik ben helemaal niet kwaad ofzo ,
    zeg alleen het feit wat er gebeurd is omdat ik het toen zelf niet geloofde had ik foto's gemaild (toen nog ons oud fototoestel)naar een paar mailvriendinnen en die zeiden ook dat Matcare vlagant daarin de mist gaat.

Die met 10 DPO was met kruidvat na die eisprong test van matcare tenzij ze me toen verkeerde testen hadden opgestuurd wat ook kan natuurlijk.

Er lagen toch alweer kv-testjes bij ons in de rekken ,geen gekocht we zitten toch nog aan de pil tem volgend jaar... :(

7. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Haha, neeeeeeeeeeee nadinneke, ik bedoelde dat ik een discussie op gang bracht ;) sorry als je m verkeerd begreep, was niet de bedoeling, haha

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Is positief Rosalien! Gefeliciteerd!

9. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Ladyjoey ik heb gisteren ook op jou gereageerd dat dat helemaal niet kon met 13 dagen voor je ei, maar zie nu dat het ook 7 dagen kan zijn.

En met dat gezegd te hebben ik zie een lijn op je test. Kijk zo ben ik dan ook dat geef ik ook toe :) ;)

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    haha lief hoor ;)
    Maar ik weet t nog niet of ik die streep serieus moet nemen ;)
    Maarre super!

Kus

11. lijkt me wel positief inderdaad!

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Lady Joey.. alweer opnieuw getest? ik zie ook een lichte streep.

13. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Jah, resultaat staat in album

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    t lichtval is te raar... ik kan er zo niets van maken...

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

om die streep kan je niet meer omheen, die is erg duidelijk :D
    ikzelf heb gister 4 dagen voor mijn NOD positief getest met de digitale clearblue, dus je kan best een aantal dagen voor NOD goed positief testen :)

dus alvast een voorzichtige proficiat!
    heb je ook al klachten of nog niet?

liefs Daantje

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    het lijkt idd een streep maar omdat het lichtval zo raar is kan het ook daarom zo lijken.. ik durf t niet te zeggen van die nieuwe test.. die eerste zie ik wel wat...

kun je een nieuwe foto maken zonder lichtvval?

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik heb m in negatief gezet en dan zie je m wel duidelijk.. GEFELICITEERD zeg ook ik voorzichtig.. ik zou ff naar de kv rennen een 2 voor 5 euro test halen...

18. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    LadyJoey, ik kan het eerlijk gezegd niet zo goed zien. spiegelt een beetje...

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je bent gewoon zwanger ladyjoey,

als ik bij zwangere meiden in hun fotoalbum kijk, die hadden ook zo'n test als jou laatste test,

en hij is echt heel duidelijk, en als je hem bij paint in negatief zet is ie ook heel erg duidelijk

is echt geen indroogstreep of wat dan ook :D

liefs Daantje

20. Niet meer actief

Lady proficiat!

Daantje ,jij ook met je mooie CB test!

Hier weeral bloedverlies (om de 2 weken ondanks pilgebruik) ,maandag naar de gynecoloog ,ben het zo moe en tegelijk zo bang dat er weer wat mis is. :cry:

Deel Deze Pagina