Ik durf eerlijk gezegd er nog niet vol vanuit te gaan, maar heb voor de zekerheid wel ff kv testen gehaald... as dinsdag of woensdag test ik misschien... vrijdag of zaterdag sowieso... dan zijn we 4 weken verder, dus dan kan het ook he... Pfff, spannend hoor! Klachtjes Daantje? Eehhh, prikkelende en jeukende (.)(.), weer behoorlijk moe en weer meer plassen dan normaal... maar de reden van het testen kwam gewoon door mn gevoel... vandaar
Gefeliciteerd !!!! voor de meiden met een positieve test. Ik heb vandaag een sensitest dipstick en cassette gedaan en zag een heel erg vaag streepje maar ja...het is sensitest en ik heb daar vaker vage streepjes op dus we zien wel.Ik test over een paar dagen maar meteen kruidvat test.Volgens mij wil ik zo graag dat ik streepjes zie langs vliegen. Maar goed....we weten over een dag of 3-4 meer.Ik ben pas 9 dagen na ovulatie dus wel weer veelste vroeg.
@nessy.. spannend weer meid.. zou wel errug mooi zijn he.. zo in je iui break.. ga voor je duimen meid..... heb je foto van je test?
Nee.....als ik een foto maak zelfs met het bloempje dan is hij nog wazig en niet te zien en als ik het scan slaat de test erg wit/licht uit. Ik test gewoon over een paar dagen met een kruidvat testje. Mijn tempkaartje ziet er wel iets anders uit dan normaal maar ik heb ook griep gehad de 1e week van mijn cyclus vandaar dat er dus veel temps missen in het begin.het wordt in ieder geval afwachten. Zullen lange dagen worden....
Ik hoop natuurlijk op een wonder en die stomme lichte streepjes geven me ergens ook weer hoop maar ben ook bang dat het niet echt zo is.Mijn tata's doen trouwens ook pijn..... Hoe is het met jouw LadyJoey? Heb je vanochtend nog een testje gedaan?
ik wil ook testen....... maar doe t niet hoor.. das pas gekken werk.. en ik ben er ook een beetje bang voor.. straks is ie positief.. en natuurlijk wil ik dat wel, maar wat als het weer fout gaat.. roep tegen iedereen vertrouw op je lijf.. maar of ik dat zelf wel kan?
Nee... teveel testen kort achter elkaar geven niet meer overtuigend resultaat... dus ik wacht sowieso tot woensdag, en misschien zelfs tot vrijdag of zaterdag... dan zit ik zeker na mn NOD. Vrijdag zou ik 4 weken na mn laatste menstruatie zitten, dus dat is al een veilige grens. Ik moet de resultaten wel snel hebben, want moet zo snel mogelijk bij positief resultaat naar de internist en bij 6 weken al de eerste echo....
Ja bruisje... snap je twijfel... ik heb inderdaad leren vertrouwen op mn lijf, en ik had er deze keer gewoon een heel zeker gevoel over.. mede dankzij mn (.)(.) haha
verstandig Ladyjoey... ik sta voor een operatie gepland op 17 mrt.. kreeg ik gister te horen.. niet ergs hoor, maar wel onder narcose.. kan ook met plaatselijke verdoving, maar ik is schijtert.. dus sssss.. maar voor een beeb heb ik dat wel over natuurlijk...
ik bedoel dat ik het eergister te horen kreeg.. haal de dagen steeds door elkaar... ik heb ook zere boobies.. wordt met de dag erger.. en ook rommelende darmen.. jeukende ogen.. enz enz.. ik kan er nog wel een rits opnoemen, maar of het er allemaal mee te maken heeft? kan wat dat betreft alles wel op een evt zwangerschap gooien..
ik wacht nog 13 dgn.. ga de 28e testen.. tenzij ik eerder vervelende ontmoetingen heb met de pleepot ofzo... maar dat verwacht ik niet..
darmen, (.)(.) en jeukende ogen zijn oa wel symptomen... maar zelf gooi ik dat ook meestal gewoon op een griepje of vermoeidheid hoor
Bruisje...snap precies wat je bedoelt.Na al de miskramen is dat vertrouwen in je lijf echt wel weg.En als dan eindelijk weer zwanger ben durf je ook niet blij te zijn.Ik vind het zelf ook best moeilijk.
Ja..die zere tata's heb ik ook verder was ik gisteren na het eten kotsmisselijk.Zat helemaal te koren...blech! En ja...dan krijg je toch weer even hoop.
owwwww dames! ik had vorrige maand een vmk heel jammer.. nu denk ik dat ik mn ei op dag 31 heb gehad, en ff denkt dag 34... ik had weer zo'n dag dat ik me Echt niet in kon houden om te testen... en ikz ie een licht streepje! ow my god ik freak al weer! please laat het nu goed gaan! enn owww we mogen de 28ste onze nieuwe pup ophalen! haahahah