Mijn test staat in het fotoalbum, clear blue, met "zwanger" of "niet zwanger". Ze zijn duur, dat is helaas waar, maar geven wel duidelijkheid...hoef je niet naar streepjes te zoeken. Ik had eerst een dipstick gedaan, die waar SandraK het ook al over had, wat een ellende. Ik was (op mijn nod) diep teleurgesteld, wist zeker dat ik zwanger was, maar geen streepje..... Na een half uur dan ding onder daglicht gehouden (je houdt jezelf ook wel voor de gek hoor) en dacht wel iets te zien. Naar de winkel voor zo'n CBlue, drie uur plas inhouden en jawel, om 15.00 uur 's middags, gelijk "zwanger" op de test! Dus, zie je iets vaags op de goedkopere tests en wil je zekerheid, t kost wat, maar ik was er erg blij mee. Heb een week na mijn posi test nog eens zo'n dipstick gedaan en nog steeds mega vaag tweede streepje.....dus die dingen geloof ik niet meer zo!
spannend allemaal hoor. ik ga dinsdag testen denk ik en jullie horen het echt wel als er wat spannends te melden is. woensdag is me nod dan is het 14 dagen dpo. en kijken wat me temp nu gaat doen. dat vind ik ook wel spannend eigenlijk.. misschien krijg ik een kado 5 dec uit eigen zak (hihi)
Spannend hairdresser! Ik hoop echt dat het raak is! Ik heb nog 4 dagen te gaan tot n nod...heb vendaag dus test gedaan en was dus nega...maar las net ook dat je 4 dagen voor nod nega kunt hebben en dag erna posi... Ik weet niet wanneer ik weer ga testen..misschien moet ik toch maar wachten..Ondanks de dingetjes die ik voel want je lichaam kan je zo voor de gek houden helaas... Pfff..moeilijk hoor...morgen en dinsdag moet ik wel hele dagen werken dus fijne afleiding! Woensdag ben ik vrij dus misschien dat ik dan weer ga testen, tenminste, als ik nog paar symptomen heb anders wacht ik gewoon tot vrijdag ofzo.. maarja, het zal wle niet bij mij, ik zal wel gewoon ongi worden..zucht.. (Het is natuurlijk ook fijn als mn temp hoog blijft) Liefs Sylvia
hoi meiden, in mijn album staat ook een zwangerschapstest. kijk gerust. het is een digitale clearblue. dus zwanger, niet zwanger. ben er ook een voorstander van.
hellup, Ik wil dolgraag de foto van mijn zwangerschapstest hierop zetten, maar om de een of andere vage rede doet hij het niet... (ik wil echt supergraag een second opinion) Weet het gewoon niet zeker... (In spanning zitten is het ergste wat er is)
Hoi ik heb 2x getest de eerste is een drogisterij test van het eigen merk deze is 3 dagen voor mijn NOD gedaan in de avond (dus geen ochtend urine):
Deze test is van de webwinkel en is genomen op 1december mijn NOD dag ook weer midden op de dag dus geen ochtend urine: (mocht per bericht maar 1 foto plaatsen dus heb er maar 2 van gemaakt duidelijkere foto's kan je in mijn album zien)
nou hairdresser, Bij de 2e test toch echt positief! Erg dun ljintje, maar zeker weten geen uitloper dit keer. (tenzij de CB testen gewoon allemaal erg slecht zijn....) hihi IK ben SUPERBLIJ!
hallo dames.... willen jullie es in mijn album kijken en een eerste oordeel geven... ps de foto's zijn wel een beetje wazig want ze zijn met me telefoon gemaakt. groetjes
nou eindeljik is het me gelukt om 2 foto's van de 2 testen in het album te plaatsen. En volgens mij ben ik echt zwanger! Vriend wil het toch nog niet geloven... haha! Misschien kunnen jullie hem ook even vertellen dat er echt wel een lijntje staat! In de wolken!