sannehai Duidelijk een positieve streep! Woeiiiiiii spannend...ik duim voor jou... Wanneer is je NOD?
je bent zwanger gefeliciteerd ik heb hetzelfde streepje en test zelfs 2 keer met de digi zwanger wanneer is je NOD? mijne de 17e.. heb mijn ei op 3-2 gehad.. ben 27 okt uitgerekend, op mijn eigen verjaardag liefs Daantje
hoihoi ik heb ook vorige maand een Mk gehad en heb vandaag getest en weer es te vroeg he ik kon me niet inhouden.. de foto is niet echt duidelijk streepje is in t echt duidelijker..wat denken jullie?
Duidelijke streep booboo, ik zeg zwanger Als je een duidelijke foto wil maken moet je de macro stand gebruiken ( bloemetjes teken) Liefs Daantje
hey meid.. ze noemen dat de marco stand op je fototoestel, mar het ziet eruit als een bloemetje liefs daantje
hihi zullen we er maar de macro stand van maken Daantje? Het is een tulpje vlgs mij dat bloemetje... Het lijkt een licht streepje Booboo? Heb je na je MK vorige maand nog eens een negatieve test gehad? Daantje en Sannehai gefeliciteerd! Spannend!
Volgens mij heb ik nu toch na twee jaar ook een positieve test.. Alleen ik en m'n menneke geloven het niet zo. Kunnen jullie ff kijken en zeggen of je een streep ziet? De eerste heb ik vanmorgen rond 10u getest (sensitest) en de tweede rond 15u (menneke zag geen streep op de eerste (was ook pas net thuis en test dus al 4.5u oud..)(2e test van testjezelfnu.nl) Knuf Sookie Oja, ze staan in m'n album
Die zijn VET positief ik vind die trouwens ook erg goed want dat zijn idem testen als QUID van Carrefour!
Och wat gebeurt er toch veel in een paar dagen! Heb gewoon 20 min nodig om bij te lezen Zwangeren gefeliciteerd! Sannehai, Booboo en Sooki : Volgens mij allemaal raak hoor! Nog ff sterkte met wachten op de dikke positieve test! Liefs!
ja had een negatieve test, in het ziekenhuis was mijn HCG de dag na mijn Mk ook helemaal weg dus het kan niet van de vorige keer zijn, en ik voel me ook net zoals vorige maand....