OOO MEIDEN! nog 9 daagies wachten tot ik weer mag testen! Heb echt totaal niet het geduld om te wachten erg hea ! wat denken jullie zou het raak zijn? aangezien mijn predictor test (zie album) van dinsdag 9/02 posi gaf, maar de rest van de testen nega ben reuze benieuwd wat jullie er van vinden liefs Carien
@carien.. die van 12 feb.. van matcare is ook positief hoor.. ik zou niet nog 9 dgn wachten...maar nu nog een test doen..
maar euh.. wat is er met je banner dan want daar klopt dan geen moer van.. of waren die testen ovutesten?
Hoi Bruisje, Mijn banner klopt wel mijn laatste 1e ongesteldheids dag was 1 feb. jl mijn laatste ong. dag was 5 feb. en ik heb de zwangerschapstesten gedaan op 9 feb. Denk dan toch echt dat het vals posi was. heb net een vervroege zwangerschaps test gedaan die je 10 dagen na je geslachtsgemeenschap kan doen ook nega. Dus wacht die 9 dagen af. hoop dat het dan toch echt raak is liefs Carien
nee dat kan idd niet.. maar toch zijn ze positief.. was je ongi niet een mk? dat je daarom nog posi testte? 2 verschilldende tests die posi waren en nu negatief das toch raar? vals posi geloof ik niet zo in namelijk..
HoiHoi van een miskraam kan geen sprake zijn, aangezien ik niet hevig ongsteld ben geweest, en geen bloedproppen heb gehad, en ook geen buikpijn we wachten het af dan maar even 9 dagen in spanning afwachten Liefs Carien xxx
bij een miskraam hoef je niet altijd te bloeden. je kunt ook een missed abortion hebben, al ga ik daar niet vanuit. ik denk dat de test gewoon vals positief is geweest
tsja. idd... maar vind het nog steeds heel vreemd dat er 2 zijn die posi uit zijn gedraaid Maar goed.. we hopen dat de 26e een posi test uitgeeft En heeeeel hard duimen! . Zat vammidag ff op de fiets met de kleine meid, en kreeg een paar x aantal steken in me onderbuik waar ik anders nooit last van heb voelde anders dan anders laten we het hopen! want als het goed is kan ik vandaag of morgen me innesteling hebben! Liefs carien
Danjullie voor het meekijken en de felicitaties! Ik kan het nu nog steeds niet helemaal bevatten... Echt heel raar. Vanmiddag ook gelijk m'n gyn gebeld en daar kan ik 13-02 (ja, idd vrijdag de 13e!) terecht. Vindt het helemaal spannend, heb net toen ik thuis kwam weer een test gedaan, gewoon ff om te checken of het wel echt zo is.. hihi, gelukkig weer twee strepen! Knuf Sookie Ps Dames jullie posi-testen ook gefeliciteerd!
Ik zou net zeggen petske bedoel je niet 13.03 Sookie? want die valt namelijk ook op een vrijdag liefs Carien
eey dat is niet eerlijk.. 2 vrijdag de 13e in 2 maanden tijd hoever ben je nu Sookie ik moet 3-2 voor het eerst bij de gyn komen.. ben dan nog maar 6 weekjes, maar dat ivm medicijngebruik..
2 maart.. dat is over ongv. 3 weekjes toch? vliegt opzich wel aardig snel voorbij! ik kan niet wachten tot ikvolgende week de test doe. Hoop toch zo dat het raak is! Liefs
oh het doet echt pijn zeg. mijn liezen.. ook mijn onderug doet nu pijn.. is toch niet mijnongi he die er aan zit te komen..bah.... 1 voordeel.. mijn testdrang is wel vervlogen..nu maar gewoon afwachten.. *edit* dit moest in NOD FEB staan..* sorry he...
OO Bruisje.. Hoop zo voor je dat je ongi niet door zet jij mag 3 daagjes eerder testen dan mij spannend hea! heb vammidag nog een test gedaan helaas nega, Maarja.. het kan te vroeg wezen zoals ik al eerder zei volgens mijn cyclus kan ik vandaag of morgen mijn innesteldag hebben dus dan zou het logisch wezen dat de test nega is. afwachten dus liefs
Hooi Booboo wat geweldig nieuws zeg GEFELICITEERD ! ! lekker van genieten meid! heb je ook al last van bepaalde symptomen? liefs Carien xx