Hey.. ik ook vrijdag hoor, zou me niet langer in kunnen houden denk. Tenzij ik ongesteld ben voor die tijd natuurlijk
die kruidvat testen met de plus zijn niet goed..hoe vaak hier al vals positieve voorbij zijn gekomen is niet meer te tellen..ik hoef ze dus niet
Ja, ik heb het ook tegen hun gezegd.. is wel raar hoor. Dat mag eigenlijk niet. Ik kan mij best wel voorstellen die allang bezig zijn. Die zouden gek worden.
Jah, ik heb deze maand ook al positief gehad met matcare. maar heb er foto's van gemaakt. Als ik toch niet zwanger blijk te zijn, ga ik het melden, inclusief de foto's en dan soppen ze zich het maar op! Morgen testen! Woehoe! En nu ga ik me klaarmaken voor de huishoudbeurs en 9 maandenbeurs! Kus
Ga je daarheen wat leuk zeg.. Ja morgen testen.. ik ben nog steeds niet ongesteld..maar heb het gevoel dat ik het workd. Maar ik weet het niet.
haai Lady Joe! Jaa spannend zeg! Ik mag over 7 dagen testen heb op moment zo'n last van me borsten! jeetje niet normaal! alsof iemand mij bont en blauw geslagen heeft. Veel plezier op de huishoudbeurs & 9 maanden beurs Ik ga zondag naar de huishoud & 9 maanden met vriendinnen! @ sweetcandie: meid hoop voor je dat het raak is! laat je het morgen dan ook even weten wat de uitslag is? Liefs Carien
Ja, zal ik zeker doen.. ik ben weer helemaal verslaafd aan deze forum.. Heb het toch gemist. Maar nu zit ik ook thuis en heb er tijd voor.
nou.. 'k raak er wel een beetje aan gewend steeds weer nix. Maar gister van me zus nieuws dat ze alweer zwanger is, ze heb net een baby van 9mnd! Is wel dubbel zo.. Nou ja, geen bloed geeft moed
Ik raak er nooit aan gewend... denk dat ik woensdag wel naar de ha stap... ik wil verder de molen in, want dit schiet nix op
Haai Lady Joe, heb je inmiddels alweer getest? Ben reuze benieuwd! Ik was vannochtend licht misselijk, en zonet behoorlijk ongesteldheids kramp onderin de buik! Heb het gevoel dat het wel eens raak zou KUNNEN zijn! Liefs
getest, was naar mijn idee nega. Heb krampen in mn buik, dus zal wel weer ongi worden... hoop het voor je meis