willen jullie allemaal ff in mijn album kijken.. tis allemaal dezelfde test.. degene na de tijd is wat later genomen omdat ie wat duidelijker was.. de andere twee binnen de tijd.. de gewone binnen de tijd zie je bijna niet.. negatief wel.. pffff.. ongeduldig mokkel ben ik ook he....
hey meid, ik zie een streepje zowel op het negatief als op de gewone foto toen ik 5 dagen voor mijn nod zat had ik het streepje ook pas na 15 minuten ofzo, en toen ik 2/3 dagen voor NOD zat kwam hij rond de 5 minuten, en nu komt hij binnen 20 seconde, dus het streepje zal wel met de dag eerder komen heb ook nooit gehoord dat die kv testen vals positief aangeven, dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd liefs Daantje
Hoi Bruisje, Op die laatste foto zie ik inderdaad een streepje! Zou wel super zijn zeg, ik hoop het echt voor je! Maar nog wel even een dag of 2 wachten.... Ik hoop dat het lukt om geduldig te zijn!
Ik zie het streepje echt niet... zal nog goed kijken. Nou hopelijk is het raak voor je.. Wacht maar nog 2 dagen en dan ga je testen.
nou sweet candle.. op de eerste is het idd moeilijk te zien.. maar die andere 2 zijn echt wel zichtbaar.. maar dat geeft niet hoor..... de test is nu superduidelijk.. mooi roze en goed zichtbaar.. dat heb ik nog nooit gehad met kv van 5 euro.. die bleef altijd spier en spierwit.. zelfs nooit een indroger...dus ik geloof erin...hihihihi
Nou ik heb vanochtend weer getest.. was weer negatief! Heb jij nog getest LadyJoey? Oh ik lees nu dat je vanochtend al heb getest en dat deze negatief was.. sjitt joh!
Bruisje, vind m best positief hoor, zo zag die van mij er ook uit in het begin! Morgen nog maar eens testen succes
Hey bruisje, Die test is echt posi hoor! Duidelijk een ROZE lichte streep te zien....voorzichtig gefeliciteerd.... Wanneer ga je weer testen? Andere meiden, kop op, hopelijk testen jullie snel posi! Liefs
Bruisje, ik zat stiekem in je album te gluren en ik zie het steepje ook meis! Ik ga heel hard voor je duimen! Spannend hoor
PROOOOOOOOOOOOFICIAAAAAAAAT en nu die banner aanmaken meid! (ps.kijk eens op je commentaar want hier kan ik dat niet zetten)
thnx all.. echt genieten is raar.. vind t doodeng en voel me ook helemaal niet errug zwanger.. maar dat geeft ook niet.. vind de banner wel heel pril staan.. pfff niet teveel bij stil dan denk ik dan maar...
hey bruisje, mijn banner stond zelfs op 3 weken en 2 dagen zwanger vorige week, en nu zit ik alweer op de 4,4 weken, gaat best snel, alleen kan ik je angst heel goed begrijpen, hier ook nog steeds maar probeer er van te genieten meid! al is dit makkelijker gezegd dan gedaan liefs Daantje