@Niena.. meid..heb t comment gelezn..thnx....en knuffie... @Daantje.. je stelt me wel gerust.. dank dank.. ik zie dat er bij jou is bloed geprikt..? belgie?
Hey meid, nee gewoon hier in NL, omdat er boven een hcg van 1000 iets te zien moet zijn op de echo, controleren ze dat, zodat ik volgende week een echo krijg om te kijken waar het vruchtje zit. Ben echt heel blij voor jou meid Liefs daantje
Hey allemaal, zouden jullie ook eens naar mijn foto willen kijken? Ik zie toch zelf echt wat, maar misschien staar ik me er blind op De test is een sensitest dipstick en dit is na een kwartier. Ik krijg het niet duidelijker op de foto Thanx alvast
ik zie geloof ik ook een heel licht lijntje zoon streepje had ik ook 9 dagen voor mijn ongi met de zelfde test ik zou idd met ochtend urine nog een keer proberen of ff 2 dagen wachten (weet eht is moeilijk) dan meot het lijntje donkerder zijn of een andere tip koop eigen merk van c1000 heb ik toen ook gedaan en die streep was veel beter te zien
ik las hier net iets van schaamhaar enzo,ik dacht: euhmm?.... Maar toen ik de foto zag,wist ik over wat het ging.. sorry zie ook niet veel op die foto,behalve...
Ik zie ook niks, en je zegt dat het streepje wat je zag na 15 min pas kwam, dus dan is hij alsnog niet geldig
nou wat zijn we weer grappig zeg.. @danip: ik zie wel wat maar aangezien de tijd denk ik dat het een indrooglijntje is
Jeetje zeg... Ik had de foto ook al bekeken en de haren waren me niet eens opgevallen... Beetje flauw om daar zo op te focussen, maar goed... @ danip: ik zie wel een lijntje, maar het is wel heeeel vaag. Overmorgen nog eens testen? Of anders met die van kv.
hahaha.. ik dacht al mensen kunnen wel denken dat het schaamhaar is. Gelukkig is dat niet zo, zou ietwat luguber zijn als ik zulke foto's hier neer zou zetten. Niemand heeft het nog geraden, maar het zijn van die pluisjes/haartjes van mijn wollen trui! Die had daar gelegen, en het was de enige plek met goed licht. Ik zag het pas toen de foto al op de computer stond! Sorry, zal er wel een andere foto opzetten. Enne een indrooglijntje is het niet, want bij de dipstick moet het resultaat afgelezen worden tussen de 5 en 30 minuten. De kleur moet helemaal weggetrokken zijn, en dat was toen nog maar net zo.
Heb vanochtend trouwens nog een test gedaan, en die is volgens mij wat duidelijker. Staan in mijn album ( zonder schaamhaar )