hahaha ik lag helemaal dubbel toen ik het bericht door kreeg in het NOD forum, dus ik ffkijken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet dacht dat het schaamhaar was maar van een wo;;ig iets. Je had het er idd niet op gezet als dat zo was denkik zo, en als het wel dat was geweest dan heb jij zekerz van onder wat mannen van boven hebben, je wordt kaal! hahahahhahhahha grappig, en alvast gefeli
Die is duidelijker ja maar een echte streep vind ik het nog niet! doe andrs een cb die zijn duidelijker af te lezen...
haha, ik had indd in het nod forum geplaats . Vond m wel grappig kon niet echt onderscheiden wat het nou was, aan een wollen trui had ik nog niet gedacht.. zag wel een diamantje. maar die donkere testen zijn dudelijk positief.. En sorry dat ik het daar heb gepost
ik wou al zeggen.. ik zie helemaal geen haren..hihihi... maar tis een nieuwe test.. en die vind ik persoonlijk best duidelijk.. ik denk positief!
Ik vind het nu zo spannend! Ik haal dan morgen maar een andere test, dan probeer ik het dinsdag nog een keer, tenminste als ik zo lang kan wachten Is sensitest dipstick over het algemeen gevoelig of niet?
hey meiss.. weet zo niet of die gevoelig is, maar de cb digitaal met conceptieindicator is wel heel gevoelig en 4 dagen voor NOD te gebruiken ook de kruidvat test met pipetje van 2 voor 5 euro is heel gevoelig. heb hier 5 dagen voor NOD al positief mee getest, en met de CB digi 4 dagen voor NOD ( zie album) liefs
He Danip, Positief hoor! Ik heb nog nooit indrooglijntjes met sensitest gehad. Alleen streepje als ik zwanger ben (zie album). Dus gefeliciteerd!
Bedankt allemaal Ik durf het nog niet echt te geloven, maar heb toch maar geen broodje filet americain gehad vandaag Ik denk zelf eigenlijk ook wel dat de kans vrij groot is, omdat ik ook erg moe ben, en heb nog wel een paar dingen die er mee te maken kunnen hebben. Maar goed we zijn al meer dan een jaar bezig en ik heb tot nu toe bijna elke maand wel verdachte klachten gehad. Dus dat zegt me niet zo veel meer. Maar er staat toch echt een streep op de test, en er zijn meer die dat zien, dus dat ligt niet alleen aan mij 8) Ik hoop zo dat het nu dan toch echt zover is!
Ik test morgen pas hoor! Ik haal vanmiddag even een kruidvat of cb test, en die doe ik dan morgenochtend. Ik blijf nog even in spanning dus! @ ladyjoey ben nieuwsgierig!
@ Danip; ik zou dan de kruidvat test 2 voor 5 euro halen, die zijn heel gevoelig. en als je overtijd bent kun je volgens mij best met middagurine testen hoor.. op mijn NOD heb ik om 15.00 getest en de streep kwam direct.. ( al verschilt dit ook weer per persoon, maar denk dat het zeker wel kan) ook is de cb digi met conceptieindicator 4 dagen voor NOD te gebruiken volgens de gebruiksaanwijzing. liefs Daantje en veel succes meid
Alleen jammer dat die al meer dan een week geleden geplaatst is, hij zou er nu toch af moeten knallen