foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oh spannend meid.. ik ga t in de gaten houden..

2. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Spannend meid.. ga voor je duimen.

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ja, ik gok dat het nix is... gewoon maar weer eens pech... dus dan op naar de volgende maand... zitten we eind maart alweer pfff, een decemberkindje is het dan toch? Ook leuk, alleen wat lastig met sinterklaas en kerst enzo... Januari is bij ons ook een drukke maand, zijn we beide jarig haha ;)
    Dus zo eind oktober, begin november was wel leuk geweest ;)

4. danip

danip Niet meer actief

@ LadyJoey: Ik hoop voor je dat het raak is, ben benieuwd naar je test morgen, en zal voor je duimen! Enne bij ons precies hetzelfde probleem met december en januari.

@ Daantje: Bedankt! :) Ik heb de kruidvat testen gehaald, maar wil tot morgenochtend wachten voor de zekerheid. pfff... dat wachten...

5. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    En meiden, laat jullie testjes eens zien! Ben benieuwd en heeeeeel hard aan het duimen!

Bruis, wanneer ga jij weer testen?

Liefs jojo

6. danip

danip Niet meer actief

Nou ik heb getest, maar die van kruidvat bleef wit :cry:

Ik probeer nu gewoon nog een paar dagen te wachten en dan nog eens een kruidvatje te doen. Wel heel vreemd trouwens, want die van sensitest had ik 2 keer achter elkaar een streepje. De eerste heel licht en de tweede toch best wel duidelijk, ook al zie je het op de foto minder goed.

Het blijft hier nog even spannend dus...

En LadyJoey, heb jij beter nieuws te melden? :D

7. hmm... jammer danip! ach, geen bloed geeft moed toch?

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Getest, foto in album, maar negatief hoor...
    Ik zie alleen iets met draaien enzo, dus ik zal wel gek aan het worden zijn :s

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wie wil er even in mijn album kijken? heb 2 dagen achter elkaar deze test. kan ik t nou echt als posi rekenen of niet? :confused:

Liefs..

10. Spanish

Spanish Niet meer actief

haai Lynnes Nou ik zie toch echt een streepje hoor :)

GEFELICITEERD! :D

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    We kunnen t nog niet echt geloven, maar heb er een rotgevoel over omdat ie gistermiddag net zo donker was als vanochtend. en is t echt zo, een streep is een streep? hij komt binnen de tijd maar dus wel heel licht. wordt er met kruidvat 2 voor 5 vaak vals positief getest?

12. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik zie ook een lijn, maar zou een slag om de arm houden en na je eigenlijke dag pas testen. Als hij dan dikker is, dan weet je dat er een hcg-stijging is. Nu kan het ook nog een restje hcg zijn van een foute innestelling. Niet dat ik daar vanuit ga hoor (ik duim hard mee), maar het zou jammer zijn als dit gepaard gaat met verdriet over een zogenaamde 'vmk'.

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Lynnes: die is positief hoor! Hcg verdrubbelt elke 2 dagen, dus als je morgen of overmorgen nog eens test is ie waarschijnlijk een stuk duidelijker.

Heb nog nooit vals positief getest met kv. Keren dat ik niet zwanger was bleef de test, ook na de tijd, spierwit.

Gefeliciteerd!

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Bij mij verdubbelt hcg per 3 dagen, zie onderschrift. Het is juist heel normaal dat je test niet iedere dag donkerder wordt, omdat je hcg niet iedere dag stijgt. En die test geeft nooit indtioglijnen, als hij negatief is is hij witter dan wit, gefeliciteerd :)
    Liefs daantje

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    witter dan wit? zelfs geen innieminnie schaduwlijndingetej?

16. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Vreemd zeg en je bent al 5 dagen overtijd..

ik zou na 2 dagen weer testen..

17. danip

danip Niet meer actief

@ Lynnes, Ik zie hem hoor! Ik zou inderdaad ook over een paar dagen nog een keer testen, voor de zekerheid. Maar alvast voorzichtig gefeliciteerd! :D

@LadyJoey, ik zie geen 2e lijntje op je foto :( Ik heb dezelfde test gedaan en als ik er heel hard op ga staren en precies goed in het licht sta, denk ik dat ik iets zie. Maar ik vind het te weinig om het verdacht te vinden.. :cry:

@ knuffelkonijn, inderdaad geen bloed geeft moed! :)

18. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    jah, ken t...

19. moksie

moksie Lid

23 feb 2009
    53
    0
    0
    Ik ga deze middag testen, spannend.. Maar ik heb de kruidvat test liggen met het plusje, en als ik zo op dit forum lees, dan lijkt deze niet echt betrouwbaar...

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Bedankt voor jullie reacties meiden! voel me al een stuk beter! ga er gewoon lekker vanuit dat we zwanger zijn :D morgen of overmorgen maar nog een keertje testen dan ;) Bedankt!

Deel Deze Pagina