@ ladyjoey ik hoop echt dat je snel duidelijkheid zult hebben en ik begrijp dat je nu ontzettend baalt. kop op meis!
Denk ook positief hoor Lynnes ! LadyJoey: Kop op, snap dat je t ff niet ziet zitten zo.. We hopen op meer duidelijkheid binnenkort!
@LadyJoey.. meid.. ik geef je gewoon een hele dikke knuffel.. je voelt je zoals je je voelt.. en dat mag best ff, maar euh.. niet te lang hoor.. we willen je helemaal niet missen.. en op de een of ander manier heb ik t gevoel dat nog helemaal goed gaat komen.....knufffffff
Voor van t weekend? Nu testen! zie aan mijn geval haha Succes en hoop dat je ook zo gelukkig mag zijn als ik nu..
Willen jullie eens in mn album kijken, als je erop klikt zie je hem groter. Ik meen iets te zien heeeeel dun roze lijntje, wat er echt niet staat op een blanco test.
in het negatief zie ik ook een heeeeeel dun streepje.. nog maar een testje wagen morgen of overmorgen?
Bedankt v het meekijken!, kan alle kanten op... Deze was van zaterdagochtend, dus 1 dezer ochtenden nog maar eens testen, met een gewone, dit was zon dipstick ding. Irritante is dat ik dus helemaal geen cyclus heb al maanden niet, maar misschien dus zomaar spontaan weer eisprong gekregen heb...
Nou meiden, helaas zijn hier de toch doorgekomen. Wat het nu was weet ik niet. vals positief of vmk? geen idee. wij gaan door naar ronde 15 Jullie allemaal succes!
@danip wat balen meis.. heel veel succes....knuf @zeepbel.. ik zie ook een lijntje.. haal anders zo'n digi met conceptie indicator.. die zijn erg gevoelig.. maar wel duur.. of de kv test van 5 euro. dan heb je er meteen 2. zie je nu nog niets dan heb je er voor over een paar dagen nog 1. die zijn ook erg goed en supergoedkoop.. die van kruidvat voor 7 euro met een + je vind ik wat onduidelijk.. tenzij je meteen een knal+ krijgt..