@ danip dat is echt balen meis! Volgende ronde raak dan he Succes zal voor je duimen. @zeepbel, de kruidvat is super, ik had dus de eerste posi daarmee en een dag later de digitale ook. allebei goede testen dus! Laat je t nog even weten? ben wel nieuwschierig.
@zeepbel, ik zie wel iets van een lijntje, maar het si me niet duidelijk of dit echt een goede streep is van een positieve test Als ik jou was er snel een andere test tegenaan gooien, zeker als deze test al van zaterdag is! Dan moet je nu zeker posi testen met een andere ook! Succes, ben benieuwd!
@ DaniP; sjee, wat rot meid.. dacht je een posi test te hebben hopelijk is het snel raak @ Zeepbel; ik zou jammergenoeg niet op dat lijntje vertrouwen.. ik zou de kruidvat testen 2 voor 5 euro halen, als daar een lijntje op komt te staan weet je 100% zeker dat hij niet vals is, dat zijn supertesten namelijk succes meid, hoop dat je snel positief test liefs daantje
Hey hey, Hier nog steeds geen ongi, wel krampjes in mn zij en steken, vanochtend een lichte bloedneus en rugklachten, maar geen druppel rood... grrr... dat ze nu maar komen, de testen zijn toch negatief!
@ladyoey, dat wil niets zeggen... je hebt misschien nog niet genoeg HCG.. ik zou even een paar dagen wachten. veel succes meid.
@ladyjoey.. heb je nog een test in huis? zo ja zou je m voor mij willen doen en dan een foto willen maken of vraag ik nu iets heel stoms.. ik wil m graag positief kijken voor je...!
hahaha, heel lief lieve schat, maar gister was er eigenlijk nix te zien, dus dan vandaag ook niet... ik doe 1 maart weer een test als ik niet ongi ben, maar moet zeggen dat het me wel lang duurt nu. Nog steeds geen rood, alleen veel wit... ook veel plassen en last van puistjes, maar kan ook gewoon door ongi komen he... we zien wel. Ik ga me er nu ni zo'n druk over maken. Moet om 5 uur beginnen met werken, dus dan verzet ik mn gedachten ook wel. Misschien dat ik dan wel ongi wordt... ik geef het nu nog tot zondag iig... Kus
Mijn ervaring met die testen is dat ik altijd een vaag lijntje krijg..(staan nog een paar foto's in mn album van afgelopen januari) Ik heb nog een aantal van die testen liggen en ik doe er af en toe een...en ja hoor altijd een 2e streepje, vandaag nog.. Balen he! Suc6 meid
Hoi, Je kopieert de foto, gaat naar paint Ctrl v nu zie je de foto in paint dan druk je rechtermuisknop helemaal beneden staat negatief druk je op negatief ziet de foto in negatief Succes Ps hier nog steeds nix, hou jullie op de hoogte maar krampen worden wel wat erger, dus zal wel zo komen
Proficiat Lynnes! @ DaniP; Balen! @ Zeepbel; Spannend!, zit nix anders op dan afwachten he - succes! @ LadyJoey; sterkte vooralsnog met je onzekerheid! Liefs
tnx loekie, ik ben eigenlijk nooit overtijd, meestal max 1 maand met een grootste uitloop van 33 dagen (vorige maand enkel 34 dagen). De 38 dagen kwamen van na mn miskraam, dus dat was normaal en zelfs nog snel! Pffff, ik wacht wel af heb geen haast
Nou, we moeten nog een afspraak maken met de huisarts. De planning is maandag erheen. Dan zal wel duidelijk worden wat er verder gaat gebeuren, maar ik weet al wel dat een sperma-onderzoek 1 van de eerste dingen is die de huisarts wil doen - dus ben benieuwd Jullie succes! Stap 1 om verder te komen?
ohhw lekker... wij maand geleden gedaan.. dan krijg jij zow wattenstaaf... die je moet wegbrengen! om te kijken naar soa's en sperma wegbrengen duurd nog wel even... ik heb afspraak 2/3 weken geleden gemaakt