alle nieuwe zwangere meiden van harte gefeliciteerd geniet ervan voor je het weet zijn de kleintjes er al
Hoi dames! ik kijk al een poosje mee op het forum, maar heb nu zelf een vraagje. Willen jullie eens even in mijn album kijken? Is er een van de kruidvat...tja, wat denken jullie?
@ francis, ik heb helaas geen ervaring met kruidvat plus testen, en lees er niet zoveel goeds over tot nu toe. t lijkt wel een heeel licht lijntje te zijn. maar ik zou echt de 2 voor 5 testen eens doen als ik jou was, die testen nooit vals positief en zijn heel erg gevoelig.! Teste ik ook 3/4 dagen voor nod posi mee, zie album! Liefs en Succes!
idd zoals lynnes zegt dit is helaas voor 99,9% zeker een valse test .. het streepje is helaas nauwelijks te zien, en het is een pennestreepje.. dat komt hier helaas meerdere keren per week voor op het forum met die testen de beste zijn de kv 2 voor 5 euro die nooit vals posi geven en de CB met conceptieindicator die je 4 dagen voor NOD kan gebruiken, ook heel gevoelig dus liefs Daantje
Ik vind het geen pennestreepje...als ik goed kijk is ie evendik als de controlestreep, maar wel heel licht.Even een andere test proberen! @Francis: ben je al lang van de pil (of spiraal,...) af?
Hup francis naar de winkel voor een goede test! Ben echt supernieuwschierig of je je bij de november mama's mag voegen!
heb mijn mirena er 14 januari uit laten halen, 17e nog een bloeding gehad (middag) en daarna niks meer. heb trouwens vorige week maandag (16e) een positieve kruidvattest gehad( 2 voor 5) en de 2e test uit het pakje woensdag gedaan, die was wit...
Het meid, Wat ik al eerder zei in een ander topic; die kv testen 2 voor 5 euro zijn erg betrouwbaar, maar je hebt daar dus een positieve en negatieve van. Ik zou 100% zeker een bloedtest vragen bij de ha met verschillende posi of negatieve testen. Zo zit je ook maar in onzekerheid Liefs daantje
@daantje: Die onzekerheid is inderdaad killing! Ik moet nog even 2 weekjes volhouden, ben doorverwezen voor echo. Kunnen ze zien of er iets zit en dan kunnen ze ook leven waarnemen. stop maar met testen denk ik en wacht af...
oja, zolang ik niet bloedde moest ik ervan uit gaan dat er wel iets zit.... Maar ik wil zo graag een mooie test!
Het meid Ze kunnen bij 5 weken al een vruchtzak zien, heb ik dinsdag gehad zo'n echo. Ook hebben ze hcg gemeten in mijn bloed, je hcg moet nl boven de 1000 zijn wil er iets op de echo te zien zijn en eem zwangerschapstest meet 25 hcg. Jij zou nu dan toch al 5w4d zijn? Snap niet dat je zolang moet wachten.. Vind het eigenijk ook raar dat ze zegt dat als het niet bloed er niks aan de hand is.. Dat hoeft namelijk niet altijd zo te zijn. Maar hopelijk zit het allemaal goed ! Liefs daantje
heb nu een hele vage matcare, dus schaal m maar onder de twijfeltesten.... foto in album, je ziet t nauwelijks op foto (niet dat ie werkelijk er zo vanaf springt :S) Kus
@ Ladyjoey ik zie hem op de foto eigenlijk niet echt. Maar het is ook heel moeilijk op de foto te krijgen, dus misschien! Ik hoop het zo voor je! Ik blijf voor je duimen meid!
ik zie m wel maar idd wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg vaag.. kun je niet een cb + doen? die zijn bij mij ook altijd duidelijker dan die van matcare...misschien een ideee...
Hey meiden, Zouden jullie even naar de test in mijn album willen kijken? Het is een clear blue en ik je ziet heel wazig een kruisje. Vanochtend heb ik zo'n digitale test van clear blue gedaan maar die zei niet zwanger.. Ik snap er helemaal niks meer van! Ik moet er wel even bij vertellen dat ik dus 4 dagen te vroeg heb getest. En weet iemand of er verschil met het HCG is tussen zo'n gewone CB en digitale? Alvast bedankt voor het antwoorden..