Ziet er voor mij uit als positief, en je kunt beter de clear blue digitaal met indicator nemen, die gaf bij mij ook 3 tot 4 dagen voor nod gewoon positief. zie album. de gewone digitale heeft meer hcg nodig! Succes!
Dames! Na die vreemde test van de kruidvat gisteren, kreeg ik vandaag de matcare ultra binnen. heb hem om 14.30 gedaan en....kijk a.u.b even in mijn album! Ik geloof dat ik nu toch wel goede hoop krijg..
Als je hem binnen de tijd hebt afgelezen dan is ie volgens mij hardstikke posi!Alvast een voorzichtige felicitatie, ik heb vaker vals posi getest met deze dus ben er een beetje voorzichtig mee, echt binnen de afleestijd doen dus!
Heb ik gedaan, binnen 2 min. duidelijk resultaat en dat werd alleen maar donkerder in de volgende 10 min...oja, de foto is binnen15 min na het testen genomen. test is nu nog donkerder
zouden jullie graag in mijn album ff willen kijken en jullie mening willen geven....hier is het verhaal: Dit waren mijn ongies: november, eisprong gevoelt, 17de ongesteld geworden, wel pijnlijk maar gewoon. december, eisprong gevoelt, 14de ongesteld geworden, wel pijnlijk, ook met dik baarmoederslijmvlies wat mee kwam. januari, eisprong gevoelt, vage positieve test gehad, 14de ongesteld geworden met veel pijn, zelfs een dik baarmoederslijmvlies wat meekwam. februari, eisprong gevoelt, 13de ongesteld geworden, wel pijnlijk maar minder dan normaal. paar dagen na ongie last van krampen in me rug gehad. Nu moet ik mijn eisprong weer beginnen te krijgen, maar heb inene last van donkerbruinige afscheiding. maart, 15de is mijn NOD Bij de NOD maart dachten ze aan een vroege eisprong en nu een innstelings"bloeding" Maar ik voel normaal gesproken me eisprong, lijkt mij sterk dat ik hem nu niet gevoeld heb, een vroegere eisprong en dat ik nu zwanger ben? het is de test links in je beeldscherm dan. in het echt is ie minder dik het streepje en zie ik geen roze....maar...heb je met da testen zulke voorgedrukte lijntjes? Alvast bedankt! Liefs van mamatje
jah, maar nu hebben we wel weer duidelijkheid... mn cyclus was nu echt lang en dat vind ik raar... maar goed, we kunnen verder nu. Het was nog maar lichtroze, maar het is een begin Kus
Hoi Knuffelkonijn, Dat zou ik dus absoluut niet weten, snap er zelf ook helemaal geen houtje meer van. XXX
Nou, ik zie een duidelijk streepje! En je hoort wel vaker dat vrouwen ongesteld worden en toch zwanger zijn.... M'n schoonzusje heeft het pas nog gehad. Ze heeft 2 weken na haar ongesteldheid positief getest... Dan zou je nu een week of 6 zijn?
Dan is het lijntje wel een beetje vaag...maar dat kan natuurlijk gewoon. Zoveel vrouwen hebben dat! Of misschien een late innestelling, wat de NOD dames ook al zeiden. Misschien eens testen met een digitale...
@ LadyJoey, wat balen voor je! Nee, ik weet dat balen echt te weinig zegt, maar ik snap hoe je je voelt. Hoop voor je dat je snel een vette positieve test mag showen op het forum! Liefs Dani. @francis: ik vind hem duidelijk! (voorzichtig) Gefeliciteerd! @mamatje77: ik zie inderdaad ook duidelijk een streep, dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!
zelf heb ik het idee dat het zo`n ingedroogd voorgedrukt lijntje is...ik vind hem zo vertekenen dus hoe ik hem in het echt zie en hoe hij op de foto staat. moet ie voor positief niet echt roze zijn net zoals het controle streepje? Zag het lijntje wel binnen de 10 min staan. Heeft iemand dit ook eerder gehad met de da testen?
Heb net gister die andere gekocht waar er 3 van in zitten die zegt alleen zwanger of niet zwanger.. Ik koop maandag als ik dan nog echt overtijd ben..