hey buisje, ik zat even je album te bekijken en zag je buikje, wat een dik buikje al!hihi....lijkt of je veel langer zwanger bent! Alles goed? Groetjes jojo
ja ik zag de foto ook het lijkt wel dat jij niet zo kort zwanger bent hoor weet je zeker dat jij niet langer zwanger bent?
Mijn geduld raakt op! Nog steeds geen ... Ze houden precies de zot met me! Heb rond mijn NOD allemaal vreemde symptomen gehad - Enorm pijnlijke en stijve tepels - Gisteren precies groter tepelhof met opkomende builtjes - Enorm veel plassen - Bloedend tandvlees - Hoofdpijn - steekjes in onderbuik - Enorm goede reuk - Eenmalig misselijk gevoel bij ruiken van chappie (hondeneten) - Verward zijn - Slecht slapen, nachtmerries, niet in slaap geraken Heb getest vorige week dinsdag: negatief. Sedert dan waren zo goed als alle symptomen weg. Vandaag weer steekjes in onderbuik. Ik weet het niet meer!
Ligt eraan hoe dik het lijntje is.. Clear blue geeft wel valse lijntjes maar die zijn heeeel dun.. (die met het plusje)
idd.. die met het plusje geven vaak valse pennestreepjes, echt rottesten vind ik dat, net als de kruidvat + testen, die zouden eigelijk uit de handel gehaald moeten worden, die zorgen telkens voor verwarring bij veel meiden.. de beste testen zijn nog de 2 voor 5 euro kruidvat testen en de clear blue met conceptieindicator liefs daantje
Hoi meid Hij lijkt posi, maar ik zou nog een test van de kruidvat doen van 2 voor 5 euro, die geven 100% zeker geen valse strepen, dus stel daar komt een streepje op, ook al is hij licht, dan ben je gewoon zwanger Liefs daantje
ging idd over de test.. had ook hier kunnen reageren, maar had t al via pb gedaan..te lui om t nog een keer te typen..
Hallo ladies, Willen jullie even in mijn album kijken? Deze test is van vanmorgen. De foto is met de mobiel gemaakt dus krijg ik niet duidelijker. In het echt is het lijntje zonder de test te hoeven draaien, licht zichtbaar (natuurlijk beter dan op de foto's ) x-je