foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik zie dat je Sensitest testjes gebruikt? Die geven namelijk vaker vals positieve resultaten. :(
    Ik hoop dat het bij jou wat anders betekent!

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @morrighan.. tijd voor een nieuwe Banner.. GEFELICITEERD.. die is duidelijk hoor

@Jazy.. ik zie wel wat, maar ken de testen niet.. als je pas 6 dgn na je ei zit zou t er mooi uit kunnen zien.. ik zou kiezen voor een andere test..gewoon een reguliere en danover een dag of 2 nog een keer testen..

3. danip

danip Niet meer actief

@ Jazy, Kijk eens in mijn album. Dit was binnen een kwartier, en die was vals positief :( Volgens mij kun je beter een andere test doen (kv 2 voor 5,-)

hoop voor je dat het toch zo is :D

4. jazy

jazy Actief lid

tja ik gebruik altijd sensitest en heb nog nooit vals positief getest daarmee. zoiezo ga ik er nog niet vanuit dat ik zwanger ben. en wacht ik nog een week voordat ik weer test. pas als ik 2 dikke strepen heb geloof ik het!

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou ik ga voor je duimen Jazy..

6. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey,

Ik kon het niet laten en heb vandaag met de gewone digitale van CB getest, maar die geeft nog negatief aan :(
    Ik weet dat die meer hcg nodig hebben, maar wanneer zou ik die dan weer kunnen proberen?

Dit KV filiaal had geen testen meer van 2 voor 5 euro en ook geen met conceptieindicator...
    Morgen maar naar een ander filiaal rijden voor die van 2 voor 5 euro.

x-je

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Trekpleister heeft precies dezelfde testen, misschien dat je ze daar nog wel kan vinden ;)

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd, die vd trekpleister zijn dezelfde , ook 2 voor 5 alleen andere naam

9. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Thankx! Zal morgen eens op pad gaan ;)
    Ik blijf steeds op die andere test kijken omdat de streep licht is, maar wel duidelijk te zien, hou me voorlopig daar nog maar even aan vast. Zodra ik het zeker weet, maar ik ook een mooie banner aan..

x-je

10. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Ben wel benieuwd hoor! En je hebt een lage temp? Kan het dan nog?

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik gebruik ze ook altijd hoor
    en ik heb 1 week te vroeg getest en had ook zoon heel dun lijntje als wat jij op je test hebt ( volgens mij was die van mij nog iets lichter :oops: )
    en kijk me banner ben toch echt wel zwanger
    en idd ik heb ook nog nooit een vals lijntje gehad
    ik zou ook idd nog ff wachten alleen ik kon het niet heb elke 7 dagen een test gedaan tot ik over min nod zat :oops: en elke dag werdt hij donkerder maar is wel weg gegooit geld dus als je het lukt om te wachten zou ik idd ook nog ff wachten :):)
    heel veel suc6

12. 1984

1984 Niet meer actief

Wil alleen even zeggen gebruik NOOIT maar dan ook NOOIT kruidvat testen die met dat plusje want die geven valse positief streepjes!

Ben gewoon ongi geworden vandaar.

Groetjes

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja ben ik met 1984 eens.. alleen de knal test is dan betrouwbaar, maar dan moet ie ook wel heel duidelijk zijn..

14. moksie

moksie Lid

23 feb 2009
    53
    0
    0
    Dag 12... En maar blijven wachten!

De eerste test was negatief (op dag 4), geen test meer gedaan sedert dan want 'voel' me nie echt zwanger? buiten beetje steekjes in onderbuik (precies krampjes af en toe) en tepels die nog steeds vreemd aanvoelen. Heb nog een 'plus'test liggen van kruidvat, maar is niet betrouwbaar als ik hier alles lees...

Is eerste maand nadat ik nuvaring uitgehaald heb. Lichaam is mss aan het aanpassen?

15. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    meid ik voel me ook niet zwanger...maar ben t toch echt...

ik zou testen.. als de kruidvat + test knalt of een brede streep geeft net als bij mij de cb.. zie album.. dan is ie positief..

16. moksie

moksie Lid

23 feb 2009
    53
    0
    0
    @ bruisje: voel je dan ook helemaal niets? Vreemd hé..
    Ik wacht tot na dit weekend, indien dan nog geen ongi --> dokter voor bloedtest. of mss toch stiekem kruidvat test....

17. TJB

TJB Niet meer actief

moksie, ik heb ook de kv test met + gebruikt, kijk maar in album...en ik weet nog niets

18. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Hallo meiden willen jullie even in mijn album kijken, deze test is van 2/3 dagen voor NOD. Het is een KV test (2voor€5)
    Ik heb 2 foto's gemaakt van dezelfde test, 1 met kapje en een zonder.
    Ook staan de testen in negatief.

Ik hoor het graag van jullie

19. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @kira: Ik zie jammer genoeg geen 2de streepje op je test. Maar kan natuurlijk ook zijn dat ik het niet goed gezien heb. ;)

20. TJB

TJB Niet meer actief

Nou dames heb weer getest, ditmaal met een ander soort als de KV + test. Kijk maar even. IK vind hem nog niet echt duidelijk. Jullie dan?

Deel Deze Pagina