Ik zie dat je Sensitest testjes gebruikt? Die geven namelijk vaker vals positieve resultaten. Ik hoop dat het bij jou wat anders betekent!
@morrighan.. tijd voor een nieuwe Banner.. GEFELICITEERD.. die is duidelijk hoor @Jazy.. ik zie wel wat, maar ken de testen niet.. als je pas 6 dgn na je ei zit zou t er mooi uit kunnen zien.. ik zou kiezen voor een andere test..gewoon een reguliere en danover een dag of 2 nog een keer testen..
@ Jazy, Kijk eens in mijn album. Dit was binnen een kwartier, en die was vals positief Volgens mij kun je beter een andere test doen (kv 2 voor 5,-) hoop voor je dat het toch zo is
tja ik gebruik altijd sensitest en heb nog nooit vals positief getest daarmee. zoiezo ga ik er nog niet vanuit dat ik zwanger ben. en wacht ik nog een week voordat ik weer test. pas als ik 2 dikke strepen heb geloof ik het!
Hey, Ik kon het niet laten en heb vandaag met de gewone digitale van CB getest, maar die geeft nog negatief aan Ik weet dat die meer hcg nodig hebben, maar wanneer zou ik die dan weer kunnen proberen? Dit KV filiaal had geen testen meer van 2 voor 5 euro en ook geen met conceptieindicator... Morgen maar naar een ander filiaal rijden voor die van 2 voor 5 euro. x-je
Thankx! Zal morgen eens op pad gaan Ik blijf steeds op die andere test kijken omdat de streep licht is, maar wel duidelijk te zien, hou me voorlopig daar nog maar even aan vast. Zodra ik het zeker weet, maar ik ook een mooie banner aan.. x-je
ik gebruik ze ook altijd hoor en ik heb 1 week te vroeg getest en had ook zoon heel dun lijntje als wat jij op je test hebt ( volgens mij was die van mij nog iets lichter ) en kijk me banner ben toch echt wel zwanger en idd ik heb ook nog nooit een vals lijntje gehad ik zou ook idd nog ff wachten alleen ik kon het niet heb elke 7 dagen een test gedaan tot ik over min nod zat en elke dag werdt hij donkerder maar is wel weg gegooit geld dus als je het lukt om te wachten zou ik idd ook nog ff wachten heel veel suc6
Wil alleen even zeggen gebruik NOOIT maar dan ook NOOIT kruidvat testen die met dat plusje want die geven valse positief streepjes! Ben gewoon ongi geworden vandaar. Groetjes
ja ben ik met 1984 eens.. alleen de knal test is dan betrouwbaar, maar dan moet ie ook wel heel duidelijk zijn..
Dag 12... En maar blijven wachten! De eerste test was negatief (op dag 4), geen test meer gedaan sedert dan want 'voel' me nie echt zwanger? buiten beetje steekjes in onderbuik (precies krampjes af en toe) en tepels die nog steeds vreemd aanvoelen. Heb nog een 'plus'test liggen van kruidvat, maar is niet betrouwbaar als ik hier alles lees... Is eerste maand nadat ik nuvaring uitgehaald heb. Lichaam is mss aan het aanpassen?
meid ik voel me ook niet zwanger...maar ben t toch echt... ik zou testen.. als de kruidvat + test knalt of een brede streep geeft net als bij mij de cb.. zie album.. dan is ie positief..
@ bruisje: voel je dan ook helemaal niets? Vreemd hé.. Ik wacht tot na dit weekend, indien dan nog geen ongi --> dokter voor bloedtest. of mss toch stiekem kruidvat test....
Hallo meiden willen jullie even in mijn album kijken, deze test is van 2/3 dagen voor NOD. Het is een KV test (2voor5) Ik heb 2 foto's gemaakt van dezelfde test, 1 met kapje en een zonder. Ook staan de testen in negatief. Ik hoor het graag van jullie
@kira: Ik zie jammer genoeg geen 2de streepje op je test. Maar kan natuurlijk ook zijn dat ik het niet goed gezien heb.
Nou dames heb weer getest, ditmaal met een ander soort als de KV + test. Kijk maar even. IK vind hem nog niet echt duidelijk. Jullie dan?