TJB, die is toch best duidelijk! Kijk maar eens in mijn album, heb een test van afgelopen dinsdag erin staan en heb gister posi getest met de digitale! x-je
@TJB.. ZWANGERRRRRRRRRRRRRR @KIRA.. zonder cassette denk ik wat te zien, maar tis echt te vaag.. over 2 dgn nog een keer...
@ Sapphira: je bent ook al een poosje overtijd zie ik.. Onregelmatige cyclus of gestopt met pil/ring? Ben niet echt mee met de verhalen omdat ik me pas vervoegd heb, maar zag dat we ongeveer even lang overtijd zijn
Ik ben niet echt overtijd.. Nouja, wel als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben. Ik weet dus niet wat mijn gemiddelde cyclus is. Maar ik ben eind september 2008 gestopt met de pil en ik heb nu eigenlijk alleen maar 2 lange cyclussen gehad en ik zit vandaag op dag 40. Had je al getest dan meid?
Ja ik heb al getest op drie dagen na NOD, maar negatief. Ben gestopt met nuvaring, dan direct ongesteld geworden en sedert dan niet meer. Ik weet dus ook m'n cylcusduur niet... Wij vrouwen zien toch af hé..
Zat even stiekem mee te lezen met jullie. Zo leuk die zwangeren en al die testen! Ik duim hard voor degene die aftellen naar hun NOD. Liefs Elies