foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TJB

TJB Niet meer actief

Ik zie wel een licht streepje...

2. gimena

gimena Niet meer actief

hehe foto toch een beetje gelukt.

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    He ladies,

Eventjes een praktisch vraagje:
    Kent iemand zwangerschapskwaaltjes die te maken hebben met het oprispen van eten/zuur vlak na het eten, spontane diarree en buikspierpijn?
    Sorry voor de onsmakelijkheid ;)

Groetjes!

4. danip

danip Niet meer actief

Volgens mij is dat een bekende zwangerschapskwaal ;)

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ook die buikspierpijn?
    Daar heb ik nl behoorlijk last van, ook wanneer ik lach enzo...

Verder ben ik wel ongi geweest... tenminste daar leek het behoorlijk veel op... hoe kan dat dan?
    Ik heb me echt niet ingespannen, en sporten is ook slecht voor mn gezondheid, haha!

6. danip

danip Niet meer actief

O jee, haha jij hebt hetzelfde als ik nu heb. Ik ben ook ongi geweest, maar ik heb ook zwangerschapskwaaltjes :( Heb al besloten toch maar niet te testen, want het slaat vast nergens op.

Ik weet dat mijn zus last had van spierpijn in haar buik tijdens haar zwangerschappen. Het komt dus wel voor. En inderdaad sporten is errrrug slecht, zou ik ook niet doen :)

7. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    jah, mn ventje maakt zich zorgen en wil naar de dokter omdat ik al eens een flinke cyste en een bbz heb gehad, maar dit is echt een ander soort iets... maar goed. ik weet ni zo goed wat ik moet doen, want bij de 6 weken zou ik echt een echo moeten en dat was ik vandaag... ALS het uberhaupt zo zou zijn... heb ook lichte steekjes in mn lies, veel vochtverlies, als je begrijpt wat ik bedoel, en dikke voeten... raar lijf heb ik... grrrr

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    maar goed... ik ga slapen en wie weet dat ik er morgenochtend toch per ongeluk een testje tegenaan knal... ook al ben ik ongi geweest...

Truste!

9. danip

danip Niet meer actief

hmm... misschien toch nog maar een testje doen dan? En inderdaad anders naar de dokter Alleen voor de zekerheid. Ik zou toch geen risico willen lopen met een bbz. Word je dan trouwens gewoon ongi, als je een bbz hebt?

Wel vreemd allemaal inderdaad! Het lijken allemaal symptomen.

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    bbz heb ik niet... dat voel ik wel... voelt heel anders
    dit voelt als een goeie workout van bbb ofzo... of een paar uurtjes fitnessen... dat een beetje
    jah, wordt toch een testje denk ik, alleen al om zorgen weg te nemen

11. danip

danip Niet meer actief

Ja inderdaad! Ik ben benieuwd!

Weltrusten :)

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Truste!

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Gimena.. ik zie m ook.. maar dan klopt je banner niet! alvast voorzichtig gefeliciteerd meid..

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Nou danip, hubbie hoeft zich geen zorgen meer te maken ;) Nix aan de hand, dus we kunnen wel degelijk verder... is nog steeds wel bezorgd, maar goed, dat kan ik wel bij mn weg blijven nemen, blijft zich zorgen maken haha. Ben de laatste tijd gewoon veel ziek, mar ziek ni voldoende uit ;)

15. danip

danip Niet meer actief

Nou gelukkig maar! Dan weet je dat nu zeker, en kun je inderdaad zonder zorgen beginnen aan een nieuwe ronde. Maar wel goed uitzieken, lekker op de bank, dekentje en laat je bezorgde hubbie je maar goed verwennen. Dan ben je straks ten minste weer helemaal fit :D Wel lief dat hij zo bezorgd is trouwens :D

Succes in de volgende ronde, hoop voor je dat het nu raak is, en helemaal goed zal gaan!

16. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Ik heb vandaag nog n keer getest, ik weet niet of jullie het streepje zien. Het staat wel van het midden af net zoals de controle streep.
    Ik zelf zie een licht roze streep.

Vind het zo vervelend dat het zo licht is, bij mijn 1 zwangerschap teste ik ook steeds licht positief na mijn NOD en met verschillende merken.

Foto staat in album.

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zie idd heeeeel licht wat kira, zou over 2 daagjes nog eens testen. Hoeveel dagen overtijd ben je?

18. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Bedankt daantje22 voor het kijken, vandaag is mijn NOD

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik zie ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag iets.. in t negatief iets duidelijker... over 2 dgn idd nog maar een keer....succes...

20. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Of een KV (2 voor €5) proberen , die zouden gevoeliger zijn - spannend zeg :(

Jazy, geen nieuws?

Deel Deze Pagina