het lijkt wel positief, maar ik zou geloof ik voor de zekerheid een cb digitaal ofzo doen, dan weet je het zeker. Zo'n plusje en zo'n streepje heb ik bij anderen ook gezien en dan was het niks. Zou wel toevallig zijn hoor, als het bij beiden loos alarm is, dus wel een voorzichtige felicitatie!
hoi hoi ik test nog wel een keertje hoor deze week, morgen mijn NOD. in real live zien ze er gelukkig duidelijker uit. mijn vriend heeft meegekeken. en , poeh, volgens mij kan ik er ook niet omheen, lichamelijk gezien. voel me echt anders.... moe moe en een weke rug..vlagen van misselijk vooral als ik moet eten. zal van de week nog wel een fotootje plaatsen oke?
omdat ik vanaf vorige week last heb van mn onderrug en rare steekjes in mijn buik, sinds vrijdag echt heel moe wist nooit wat daar mee bedoeld word maar ik moest echt vechten tegen de slaap vandaag was dat trouwens niet zo erg.. heel erg gapen.. sinds gisteren een heel raar gevoel kan ik niet echt uitleggen niet echt misselijk kan het niet omschrijven voel me niet prettig heel erg last van mn darmen en ook veel plassen. en ik had ergens een keer gelezen dat je ongeveer 14 dagen na je ei ongi gaat worden nou en nu zit ik op dag 12 dus vandaar dat ik het eens geprobeerd heb snapie... ik hoop echt dat het voor jou raak is hoor ik duim voor je.... liefs wiesje
hoooo stop hahhaha ik haal nu 2 ikke s door elkaar bij jou lijkt het mij meer dan duidelijk hahhah sorry dan ga ik duimen voor ikke82 liefs wiesje
Hoi allemaal! Vanmorgen nog getest..heb foto in album staan!Niet helemaal scherp maar 2e lijntje kwam al na paar minuten! Ga vandaag clear blue test kopen en denk ik morgen of donderdag mee testen.. groetjes Esmay
Goedemorgen! Dames, ik ben nieuw op dit forum maar surf hier wel regelmatig doorheen. Ik heb hier een foto van een Romed midstream test, deze heb ik vorige week woensdag gedaan. Donderdag deed ik nog een Romed dipstick test, daar verscheen een dunne maar scherpe tweede streep. Nu heb ik ook nare verhalen over Romed gehoord, toch ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden. Gaat het namelijk om alle Romed testen dat ze beroerd zijn, of alleen de dipstick? Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is vanwege onregelmatige cyclus. Zie de foto in mijn album (als het lukt )
Bij Romed is het zo dat beide strepen even donker moeten zijn om een positieve test te hebben. Weet niet of dat ook voor de midstream geldt maar zeker wel voor de dipstick.
Hoi meid, Ik heb geen ervaringen met die Romed testen athans bij mij is het nogal raar ( ik heb een 2x een test van de trekpleister gebruikt die waren negatief, dus wilde ik gelijk een ander merk voor de volgende keer hahah heb daarna eigenmerk van de apotheek gebruikt die was ook negatief en als weer ga testen wil ik weer iets ander heb slechte ervaringen met die andere gehad maar als ik jou was zou ik nog een x testen met een ander merk bijvoorbeeld cb)
Dat vind ik nou zo raar! Op de verpakking van Romed dipstick staat namelijk dat 2 streepjes positief is en 1 streepje negatief. Ik dacht dat dat alleen gelt voor de ovulatietesten van Romed, dat het tweede streepjes minstens zo donker van kleur moet zijn als het eerste streepje.
ik geloof dat het alleen voor de dipsticks geldt hoor! Volgens mij ben je zwanger, streep is streep en hoeven niet even donker!
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=21968 Afgelopen maandagochtend om 6 uur Ongeveer 3 dagen overtijd. Ik heb deze test van het merk apoliva bij de Zweedse apotheek gekocht.. Lijkt op de kruidvat test zag ik op andere foto's?