Ojah, dat vergat ik er nog bij te zeggen.. De foto is onduidelijker dan wat we in het echt zien! Maar ik kreeg em niet duidelijker op de foto... Morgenochtend maar eens met ochtendurine proberen.
Hoi nen, Ik test altijd licht positief met sensitest-dipsticks. Ik hoop dat t bij jou wel wat betekend! (in mn album staan nog een paar vals-positieve tests van afgelopen januari) Hopelijk is hij morgenochtend donkerder bij je met ochtendurine!
Ooow oké! @Nen;sorry meis, ik zie het streepje helaas niet... Misschien donderdagochtend met ochtendurine testen!
nope nog niet met meer geconcentreerde urine.. Had gisteren na sporten veel dorst dus veel gedronken... Nog even afwachten :s het gaat haast wennen haha
Hey Kira, Ik meen wel een lichte, brede streep te zien, maar vind het altijd zo moeilijk met die kruisjes. Is die in het echt duidelijk? X-je
Ik zou nog een paar daagjes wachten, of een woord indicator doen: zwanger/niet zwanger... dan weet je het zeker denk ik... succes!
heee Ja gister begin vd avond na heel veel thee op mijn werk Ik kon niet wachten tot vanochtend....met als gevolg een lijntje wat eigenlijk niet te zien is! En de testen zijn nu op. Toch denk ik nu dat ik niet zwanger ben....HCG had gister al veel meer moeten zijn dan maandag lijkt me. Even het eea op een rijte zetten: 21 februari hebben we voor het laatst "effectief" sex gehad. In het gunstigste geval overleeft zaad 5 dagen. Als dus mijn eisprongn uiterlijk 26 februari is geweest en de zaadjes het zolang overleeft hebben dan zou vandaag mijn NOD zijn. Toch? Als het later is geweest kan ik zowiezo niet zwanger zijn. Maargoed...kleine kans allemaal! Mn cyclus zal nog wel niet goed op gang zijn door de borstvoeding. Toch wel vreemd dat ik een vaag streepje had op de kruidvattest maandag. Met sensitest heb ik altijd een vaag streepje, dus vertrouw testen zowiezo niet zo eigenlijk.... Wat vinden jullie ervan?
maar ik zie op je andere testen ook een vaag streepje die van 9 maart als je goed kijkt kan je test van vandaag er ook opzetten gr patricia
ik zie op die bovenste test eigelijk bijna niks maar de onderste zie ik wel wat een licht streepje gr patricia
nou morgen nog maar een keer dan.. die test van 9 mrt lijkt heel erg op de mijne.. ook zo licht.. zie album.. dus ik zou ook morgen nog een keer testen.. desnoods met twee verschillende merken.. dan weet je t zeker.. heb ik dus ook gedaan..