Ik heb vammidag nog een kruidvat test gedaan maar helaas geen 2e streepje te zien misschien nog te vroeg? heb zaterdag me NOD. liefs
Hey dames, kruidvattest en... POSITIEF! Ik had eerst 3 dagen na NOD getest: negatief er dan van uitgegaan dat het niets ging zijn Gisteren op dag 23 overtijd toch getest: een dikke vette streep Misschien toch even op jullie tanden bijten en niet te veel testen.. (gemakkelijk gezegd ik weet het) Veel succes!
Nee.. Maar ik ben eigenlijk niet echt overtijd.. Mijn cyclussen zijn gewoon nog steeds te lang na het stoppen met de pil dus ik weet niet wanneer ik ongesteld moet worden. en ik vind het een beetje duur om ovutesten te gebruiken met deze cyclus. @moksie: Gefeliciteerd!
Danku 1 denk dat het ergens rond 1 november zal zijn, dus banner is 'onder voorbehoud' tot gynae. toch even schrikken hoor, we hadden niet gedacht dat de natuur zo goed gezind zou zijn. We zijn aan het bouwen en hadden gedacht er een paar maand over te doen... Maar zal ook wel lukken zeker?
Ik zit 1 dag voor NOD en vanochtend getest met de cassette van Kruidvat en echt negatief dus denk dat het op naar de volgende ronde is. Morgen is mijn NOD dus ik zal morgen of overmorgen weer testen mocht ik geen rood zien. Fijn weekend iedereen!
Dank je Nessy ' Ik had zelf zoiets van, wat moet ik er nou mee? Maar er is woensdag in het z'huis nog een test gedaan en die was hartstikke posi. Dus toen durfde ik het pas een beetje te geloven