nou helaas.. heb net een clear blue genomen met indicator dingetje.. die je 4 dagen voor je nod kan gebruiken en die zei ook niet zwanger.. helaas had ook wel een wonder geweest aangezien ik maar 1 eierstok heb waarvan de eileider niet helemaal goed is maar ja je weet maar nooit he? succes allemaal
@Janice.. dat een digi niet zwanger zegt niet zoveel hoor.. toen ik met de gewone test positief testte zei de digi (ook de vroege met indicator) niet zwanger.. dat was op zaterdag 2 dagen voor NOD.. op Dinsdagmiddag zei de digi met indicator Zwanger.. maar hij moest er wel lang over nadenken..whahahahaha... en idd.. de strips van de cb digi is exact gelijk aan de etos test..qua uiterlijk althans..
toch nog een sprankeltje hoop dan? haha nee ikheb me er bij neergelegd.. zou ook wel wat zijn na 3 jaar! helaas is nog een zwangerschap niet voor mij weggelegd ben ik bang. Ben een beetje doorgedraaid denk ik nadat ik gisteren een 1 dag oude baby in mijn amen had van mijn vriendin! helaas.. gelukkig heb ik al een mooie knul van 5 ! (die overigens telt voor 2 hahaha) bedankt.. ik zou vandaag die testen van matcare binnen krijgen maar ze zaten er niet bij.. dus morgen misschien. dat is dan de allerlaatste keer testen!
voor vage testen zie mijn album ben er toch een tikkeltje nerveus over! zit 2 dagen voor nod, gisteren ook getest stond ook een soort lijntje maar die kreeg ik echt niet op foto nu wel een beetje maar twijfel, zooooo licht wat denken jullie? weet datik gewoon 2 dagen moet wachten maar dat is zooooooooooo moeilijk!
Ik zie wel een streepje, maar wel heeeeeeeel licht. Over dag of 2 nog een keer testen dan maar. Ik duim voor je
Milly rose, als het een kruidvat test is zeg ik Positief ! In mijn album staan ze ook , 4 dagen voor NOD Zeeeeeeeer licht. Liefs
Jeetje manon, super! Miamel: het is een matcare cassette test, maar denk dat ik morgen ook die kruidvattest even haal, mocht ik nog niet ongi zijn geworden.
@Manonn had je gisteren pas voor het eerst getest? Of ook al eerder omdat je al 5 weken bent? En ja die zijn zeker positief gefeliciteerd!
Vandaag weer getest, zie album Nog niet echt overtuigend Kruidvat was praktsich niks te zien dus denk toch een ongi die gaat komen