ik gebruik die ook...vind ze super makkelijk.. hou jij altijd lang je urine op? het hoeft maar 2 uur geloof ik toch?
die laatste is van kruitvat... is alleen weer duidelijker dan die laatste van cb digitaal... dat vind ik dan wel weer raar. Bij die laatste, was trouwens een restje... was minder dan een uur geleden nog geweest, maar had zoiets, wit begonnen, wit eindigen... dus niet ... raar maarja. Normaal hou ik het zo'n 4 uur op, staat op de bijsluiter
ok. ik doe dat ook meestal wel hoor.. ik begin zaterdag weer.. dat is dag 11 voor mij... jou cyclus loopt anders of niet..omdat je banner zegt dat je over 7 dagen al moet testen? of was de ovu van vorige week?
Hey Lady Joey.. De 14de lijkt me de vruchtbaarste dag dan, toch? @Milla Rose.. Ik zie toch ook echt een tweede streep.. spannend! @Manonn Proficiat! Dat was de 21ste al duidelijk denk ik zo
Jah, 14/15 maart was het daarergens, dus dag 16/17 van de cyclus... nu nog 6 daagjes en dan zit ik alweer op NOD, maar mn gevoel zegt dat ie eerder is... over 2 dagen (gezien mn ovu)
heeeeeeee dees! jij ook hier! ik denk posi hoor! heb dezelfde gedaan vandaag, toevallig he hihi die van mij staat ook in het album.......3 voor nod ben benieuwd! maar weet ook wel dat het waarschijnlijk nega is hoor, maar blijf altijd hopen he? groetjes!
Deeeeees die is positief hoor! Kijk maar in mijn album ! ook 4 dagen voor NOD en precies hetzelfde ! Gefeliciteeeeeerd
@ dicky; helaas zie ik bij jou geen 2e streepje ik blijf voor je duimen @Miamel; ik heb mijn test even met die van jou vergeleken en moet zeggen dat die van mij wel iets lichter is nog. Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD dus we wachten nog maar ff af.
Ik heb er ook 1 in mijn album. Vanochtend 1 dag voor NOD getest.Een uurtje erna begon ik met licht bloedverlies wat tot nu toe aanhoud en nu ook rood is dus ik heb amper hoop meer.Voor de zekerheid test ik nog wel morgenochtend en misschien ook maandagochtend maar zo blij als ik vanochtend was.....zo verdrietig voel ik me nu..... p.s. ik kreeg hem niet duidelijker op de foto. In het echt is het duidelijker te zien.
Ik vloei sinds ik ben opgestaan flink en de test is echt heel heel heel licht...een soort schaduwpje.Bah! Ik heb express getest op dag 14 na ovulatie zodat ik niet rare lijntjes zag en nu op dag 16 na ovulatie dus toch flink bloedverlies.Wederom over en uit dus.Ik heb maandag een afspraak bij de gyneacoloog.Kijken wat hij zegt dan.