Heyhey! Ik heb een week na mijn nod getest, dus was toen al 5weken! Durfde niet eerder te testen. Groetjes
nessy ik lees net je berichtje hier Ik wil je een hele grote dikke knuffel geven en heel veel sterkte gewenst!
Dank jullie wel meiden. Ik zit op dag 3 dat ik vloei en ik vloei nog steeds flink. En heb nog steeds krampen.Hoop dta het snel over is. Maandagmiddag heb ik trouwens een echo. Hopelijk is alles schoon dan. Trees...ik weet dat je net als ik veel miskramen heb gehad. Soms weet ik niet hoe ik dit vol moet houden maar ik ga toch weer verder.Maar het is zo moeilijk.....Dank je wel voor je lieve berichtje.
Elke keer weer die klap en het verdriet. Daarna weer opkrabbelen en weer moed verzamelen om het nog één keer te proberen, want wie weet gaat het dan wel goed. Zekerheid heb je niet, maar je hoopt dat als je ooit dat langverwachte kindje in je armen hebt dat het deze lijdensweg waard is geweest. Als dat ooit maar gebeurt. De onzekerheid en het niet weten is vreselijk moeilijk en ik wilde dat ik je de gouden tip kon geven om het allemaal wat makkelijker te maken. Het enige wat ik kan doen is je heel veel sterkte wensen met alweer een vlindertje en dat ik voor je hoop dat je de kracht weer zult vinden om verder te gaan.
Nou ik ben er ook weer haha! Heb weer een licht lijntje op de sensitest. De vorige ronde had ik dit ook, maar die was vals positief. Ik vertrouw sensitest dus eigenlijk ook niet meer Ik heb nog 1 kv test liggen, en ik denk dat ik die dinsdag ga doen. Heeft die ook meer of minder hcg nodig? Zien jullie de 2e streep ook?
Vandaag opnieuw getest en een stuk duidelijker te zien @danip; ze zeggen dat de KV 2voor5 test minder HCG nodig heeft
Ja....zo ga ik ook steeds verder.Wij hebben gelukkig wel kinderen. Inmiddels alweer grote tieners en de oudste is al het huis uit. We zijn nu alweer jaren bezig en de ene miskraam na de andere.(17) We hebben gezegd dat we het nog 1 jaar geven en dan moet ik toch een grens trekken denk ik want het wordt steeds moeilijker. Kracht heb ik nog wel.Het doet namelijk meer pijn om niet te proberen dan om wel te proberen met grote kans dat het niet lukt. Nu eerst maandag een echo en dan zien we verder....
hey danip, Ik vertrouw de sensitest zw. testen ook niet. Gister heeeeeel licht posi getest maar de kv was zo nega als ik weet niet wat. Vandaag weer een flinke tempdaling, dus ik ga uit van vals posi. In elk geval bij mij, bij jou kan het best posi zijn. Nog even afwachten maar
Dees85...Gefeliciteerd ! danip...ik zie inderdaad roze...maar zou wel een andere test doen. Ik vertrouw die dipsticks niet zo. Tenzij hij donkerder word dan is het wel goed.Als hij vals positief is wordt het namelijk niet donkerder na een paar dagen.Maar zou gewoon een KV cassette doen.Die zijn erg betrouwbaar.
Ja gaat wel...we gaan dapper verder.Morgenmiddag een echo om te kijken of alles er netjes uitziet en een gesprek over hoe of wat.
@Nessy wat ontzettend naar zeg - om het maar even netjes uit te drukken - 17 miskramen? oei oei.. en had je bij je andere kinderen niet zo veel moeite toen? @Danip Ff afwachten dan maar he, en die testen zeker nooit meer kopen? @Dees Proficiat! Al lekker snel raak zeg! liefs
@ danip: aaargh, wil ik in je album kijken voor je test maar het eerste wat ik zie is een foto van een spin! Ben als de dood van spinnen Heb dus niet verder durven kijken
Hahaha ja sorry! Ik had een reactie in de lounge geplaatst over enge voorjaarsbeestjes, en ik zag deze spin vanmiddag in een map zitten. Vandaar... sorry, hoop dat je vanacht nog kunt slapen @Loekie: nee idd dezen koop ik nooooit weer. Maar ja ik had er nog een stapel liggen, en ik wilde ze op maken.
Ja dat kan ik me voorstellen idd. Ik schrok me vanmiddag ook het leplazarus toen ik hem live ontmoette....
Hallo meiden Wat vinden jullie van mijn testen? Vaag of duidelijk? Ik kan het namelijk eigenlijk zelf niet geloven als het eindelijk zo ver zou zijn!