foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Jaaa ik ben helemaal verliefd hahahaha ;)

Groetjes Jessie33

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    keek net nog even goed naar de test, en zag echt een heel erg vaag lijntje maar die was niet heel blauw, ik hem opengemaakt en toen zag je m ook heel iets, echt heel vaag :( is dat altijd?

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    wens3.. als dat in de bijsluiter staat...dan ben je wrs echt wel zwanger hoor!
    En volgens mij is dat ook alleen bij ovulatietesten zo.

Ik vind het een duidelijke streep!

Liefs, paula

4. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Vandaag heb ik met Clearview getest (1 week na de vorige test) en die was negatief! Ik ben best teleurgesteld... :(
    Ik zal het na een paar dagen nog eens proberen met ochtendurine.

5. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Wat zonde! Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent...
    Maar niet bij de pakken neer gaan zitten! Als je moet wachten op een positieve test duurt de tijd heeeeel lang, ga liever wat afleiding zoeken ook al is dat erg moeilijk..

Ik had na 8 maanden eindelijk een 2e streep!

Vandaag kwam moeders voor moeders en nu geloof ik het pas dat ik zwanger ben...

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Wens3.. het kan nog wel hoor.. maar het kan ook zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad..

Bijna de helft van alle zwangerschappen gaat al voor de NOD fout.

Daarom is het ook zo dubbel om zo vroeg te testen.

Soms maakt alles te weten niet gelukkig....

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wens,

Ga aub. niet op de romed test af. Ik heb 2 testen die zelfs nog een veel dikkere 2e lijn hadden en ik had nog geen eens een ovulatie gehad. Neem 1 ding van mij aan a.u.b. koop geen romed testen meer! Die rotzooi zouden ze direct uit de handel moeten halen! Sorry dat ik geen beter bericht voor je kan schrijven :(

8. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    En bedoel je dan de midstream of de dipstick of allebei?

Groetjes wens3 (sorry ben niet ingelogd vanaf mijn werk)

Oh, wel dus... :)

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb helaas voor jou dezelde testen gebruikt, de midstream dus... :(

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het echt heel erg vond. Je bent toch blij zonder dat daar achteraf reden voor was. Ik heb ook een bericht naar Kassa gestuurd omdat ik er heel erg boos over was...

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    streepjes wat een schoon testje zeg

11. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    hallo,

heb gisteren een etos test gedaan en er verscheen een 2e streep alleen is die heeeeel erg licht. de eerste dag van laatst ongi was 25 april. mn cyclus is altijd een beetje onregelmatig (zie mn handtekening berichtje).

ik twijfel nu dus heel erg of t wel echt zo is dat t raak is.

heb een foto gemaakt maar helaas zie je op de foto de 2e streep niet omdat hij zo licht is.

test heb ik wel gisteravond gedaan. ga denk ik vanochtend nog maar 1 met ochtendurine doen. oohhh ik hoop zo dat het zo is.

12. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    En... heb je al geplast?
    (Hihi, plassen is het eerste wat ik doe als ik uit bed kom, dus ben benieuwd hoelang jij je ochtendurine op kan houden :) )

13. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    geplast heb ik al maar ik heb geen test meer in huis. argghhh..zodra winkels open zijn ga ik er meteen 1 halen!
    spannend!

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Ik ben dus ook echt niet zwanger. Sterker nog, ik ben ook bang dat mijn eisprong nog moet komen en dat het tijdstipdaarvan verkeerd had ingeschat. Ik had dus zowel met de dipstick als de midstream van Romed een tweede streep. Ik gebruik ze dus echt nooit meer.
    En ja, ook ik ben best teleurgesteld. Ik was helemaal overtuigd dat ik vorige week een innestelingsbloeding had gehad. Mooi niet dus.

15. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wens. wat balen voor je. :(

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    en en weet je het al baby4me? winkels zijn volgens mij al open.. :)

17. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    ben net geweest. test geeft weer een heel licht streepje dus ik weet nog niet of t nu positief is of niet. ik ga eens proberen een foto te plaatsen. kijken of iemand van jullie ook t streepje ziet.

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    met welke test, test je dan? Als je erg twijfelt, wacht een paar dagen, dan is je HCG gestegen en krijg je een dikker streepje.. :D

19. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    heb net een foto in mn album gezet.

ik heb een etos test gebruikt.

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik zie ze alletwee hoor, nou een streep is een streep zal ik maar zeggen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd.. als je echt zekerheid wilt koop je een Clearblue, daar staat op Zwanger, als je zwanger bent, maar volgens mij heeft deze wel meer HCG nodig maar dat weet ik niet zeker.. :D

Deel Deze Pagina