Baylee, zeg ook niet dat ie per definitie vals is, maar de meeste geven aan niet zo`n fijne ervaring te hebben met sensitest. Maar idd als de kv nu ook licht posi aangeeft, zal er zeker hcg in je urine zijn aangetroffen. Jammer dat je pas over 11 dagen terecht kan. Hopelijk komt er voor die tijd wat meer duidelijkheid voor je.
heb inmiddels al 20 foto's maar krijg het er echt niet beter op?!! Weet dat het een beetje gokken is voor jullie, maar was zo blij dat ik voor het eerst sinds anderhalf jaar een tweede streepje zie dat ik het bijna niet kan geloven. Het streepje is nog zo minimaal.....Ik ga morgen een digitale test doen. Dan hoef ik ook niet zo te turen..
ik moet echt heeeeeeeeeeeeeeeel goed kijken dan wil ik wel een streepje zien maar ben je al overtijd? of zit je nog voor je nod? beetje onduidelijk allemaal,anders over enkele dagen nogmaals testen veel succes
zwangerworden, ik zie wel een streepje. De gewone digitale heeft wel meer hcg nodig, met zo'n licht streepje is die nog niet positief denk ik, tenzij je die met de indicator doet, die kan wel vroeg positief aangeven.
Ik ben inderdaad nog wat vroeg met testen, dit komt eigenlijk omdat ik 29 en 30 mrt voor het eerst sinds een jaar een goede ovulatie heb gehad!!!!!! (mmm) Ik voel me niet anders dan anders, maar wil het zo graag. Nu weet ik dat ik de streepjes er niet op kan kijken, maar in het echt zijn ze wel wat duidelijker. Ik heb geen idee wat mijn lf is dus hou ik 14 dgn aan?? Dan zou ik zo/ ma mijn NOD hebben. Ik wacht met de digitale test tot dan..... Bedankt voor jullie snelle reacties.
zo was de mijne ook dinsdag en woensdag al stuk duidelijker en nu vandaag zie hier....ik kan er niet meer omheen
Jeetje wat een positieve reactie's spannend hoor allemaal. Zou het dan echt zo zijn na al die tijd????? ik ga nu alvast een digitale test kopen of 3 hahah je weet het maar nooit [-o<
Ik dacht dat ochtendurine het best was nou ik test blijkbaar beter met middag urine! 1= deze morgen 2= deze middag ook ik begin het te geloven.... Maar de blijdschap wordt wat overschaduwt met angst... deze ronde startte op de dag dat mijn zoontjes uitgerekend waren... dit is voor mij dus héél speciaal![attachment=0:2l3vpro9]IMG_4708.jpg[/attachment:2l3vpro9]
@ alle net zwangeren: Van harte gefeliciteerd!! Onwerkelijk is het toch he. Ik heb vanmorgen nog eens getest, nu issie een stuk duidelijker en begin ik het dus echt te geloven. 7 april was mijn nod, heb een dag van te voren een test gedaan en die was nog negatief. De volgende dag een vaag streepje. (zie album) Dit is die van vanmorgen!