[attachment=2:2ktl6uqj]2testjes.JPG[/attachment:2ktl6uqj] [attachment=1:2ktl6uqj]testje.JPG[/attachment:2ktl6uqj] [attachment=0:2ktl6uqj]10 apr.JPG[/attachment:2ktl6uqj] Gelukt!
Kijk in mijn album, ik denk dat wij (mijn vriendin en ik) zojuist 10 minuten geleden toch echt positief getest hebben!! SLik... joepie ik word papa!
Hey meiden, Ben benieuwd wat jullie van deze test vinden (zie fotoalbum) . Het is de test van kruidvat 2 voor 5 euro. Sorry voor het ego berichtje
Zit je nog voor NOD? Hij is positief hoor, wel licht nog. Maar kijk maar in mijn album...daar staat ook ongeveer net zo'n test die ik afgelopen dinsdag 3 dagen voor NOD heb gedaan. Gisteren, op NOD, was ie al een heel stik donkerder! Dus wat mij betreft gefeliciteerd! =D>
Zo daddyo...die spát er af he? Gefeliciteerd. Bloem: ik zie 2 streepjes. Wel heel licht. Heb je vroeg getest?
Ik heb met deze test 1 dag voor nod getest, maar 4 dagen voor nod had ik ook al een vage streep hij word niet donkerder heb vanochtend weer getest en weer een vaag lijntje heeft iemand dit al eens meegemaakt.
Hey Bloem! ik testte ook al de hele week vaag positief. Mij Nod is nog steeds 3 dagen verwijderd maar ik test ondertussen wel al duidelijk positief. Het grote verschil is dat ik nu met middagurine test... raar ik weet het... maar die van 's morgens blijven lichter! zie foto bovenste was smorges onderste smiddag HUHUHUH!!!! als ik foto hier wil plaatsen krijg ik een foto van iemand anders te zien!!!! kga ze in mijn album proberen te plaatsen!!!
lijkt me wel positief! wel licht, maar positief geloof ik. zo licht waren die van mij ook in het begin en ben nu toch echt alweer 14 weken zwanger!
Ik testte een dag voor mn nod nog negatief en op mn nod vaag positief, nu pas zijn ze echt duidelijk. Kijk maar naar mn foto's. Dus een heel voorzichtige gefeliciteerd!
Hey meiden, Bedankt voor jullie reacties, maar ben helaas vandaag ongi geworden . Ik snap er niks van heb nog nooit een (lichte) positieve test gehad echt balen.
bloem ..wrs een hele prille zwangerschap die al voor je NOD fout is gegaan. Wist je dat 50 % van alle onstane zwangerschappen nog voor de NOD mislopen? Sterkte! Liefs, Blondie
Krijg mijn foto's niet in het foto album,maar hier een aantal testen die steeds duidelijker worden,. Mijn eerste testen op donderdag 9 april gedaan.