Hey Dickie, Ik zie aan je banner dat je zwanger bent.. Gefeliciteerd!!! Maar die test, daar zie ik echt helemaal geen streepje op?? ! groetjesss
Hey meiden, Ik had 4/5 dagen voor me ongi een lichte positeve test (zie fotoalbum), maar helaas werd ik zondag ongesteld , maar dit duurde maar 1,5 dagen raar hè heeft iemand dit al eens meegemaakt of gehoord wel heb ik dinsdag getest omdat ik weer met clomid moet beginnnen deze test was negatief.
Ik heb de mat care ultra gebruikt en heb vandaag getest en dit was mijn eerste nod dag! Woensdag ga ik weer testen! Ben benieuwd!
@einneh oh duim duim duim.ben benieuwd wat anderen van jouw test vinden!! ik zie toch echt wat... @setti ben meer benieuwd waarom jij benieuwd bent..die test is toch al positief?? en dat zal hij morgen ook vast nog zijn
Hoi bedankt voor jullie reacties ik weet ook dat ze zeggen een streep is een streep het liefst zou ik gelijk net zo'n, duidelijke streep willen hebben als de controle streep ennih ik heb je album gezien en bij foto 2 zie ik ook een hele vage streep
ik zie bij allebei de dames een streepje.. spannend...ik had het ook zo als einneh...en een dag later al veel duidelijker..