Na vannacht vreselijke krampen gehad te hebben, vanochtend naar de wc en een bloedbad. k heb de huis arts gebeld en die geeft aan een miskraam gehad te hebben. Wat een K*T gevoel is dat zeg het enige wat ik kon doen is alleen maar huilen.
Hoi Setti, Wat naar... heel veel sterkte. Ik heb ook een miskraam gehad toen ik 1 dag overtijd teste en de teststreep ongeveer net zo licht was als die van jou. Toen kreeg ik de miskraam met 6 weken. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt en wil je heeeel veel sterkte wensen. x
willen jullie eens in mijn album kijken? in het echt zie je het streepje iets beter, maar is licht (4 dagen voor nod, dus logisch dat ie zo licht is mocht ik zwanger zijn). hoop dat jullie m kunnen zien..
pimpermel erg licht idd...wel spannend hoor maar je hebt ook wel te vroeg getest he? hopelik is ie over paar dagen donkerder.
Jesje08, je ziet m dus wel? jij gefeliciteerd trouwens! hij is vanavond al donkerder dan gisteravond en vanmorgen.. duidelijker zichtbaar zeg maar. nu maar hopen dat het over 2 dagen donkerder is, ik heb n cb met indicatieconceptor gekocht, dan staat het er duidelijk. vandaag is trouwens 4 dagen voor nod. wanneer heb jij getest?
Piempernel, ik vind m behoorlijk positief hoor! Zie m best duidelijk!!!! Morgen nog eens testen!! Succes!
wat leuk jesje08. wanneer ben je uitgerekend? als nu de kruidvat al licht positief is en ik zou zondag met de cb met conceptie indicator testen zou die toch ook positief moeten zijn? dat is 2 dagen voor nod (bruinverlies tel je toch niet mee als eerste dag van je laatste menstruatie? de 1e dag is echt bloedverlies??) fioon, zie dat jij 6 dagen overtijd bent. al getest?
pimpernel ik zou wachtten tot na je nod..dan is het zeker..het komt hard aan als er niet zwanger staat namelijk. ik ben trouwens 25 december uitgerekend!dus drukke kerst dit jaar haha!