6 dagen overtijd in mijn zwangerschap... Onze dochter laat op zich wachten.. ben nu 40 weken en 6 dagen zwanger... Laat haar maar komen!!
En ik zou ook wachten piempernel, met cb digitaal. Ik had vage kruidvat streepjes, die werden duidelijker en nog zei de digitale 'niet zwanger'!!! Zou eerder morgen of overmorgen nog een testje van kruidvat doen! Die vond ik echt super! Maar zoals ik al zei, vind jouw testen nu al behoorlijk positief!
ooh, word nu helemaal ongeduldig. heb nog 1 kruidvattest, die doe ik misschien zondag. en dan maandag of dinsdag de cb. op de bijsluiter staat wel dat 3 dagen voor nod 97% betrouwbaar is en 2 dagen voor nod 98%. maar ga me proberen in te houden. jesje leuk, een kerstkindje (ongeveer dan). en fioon, succes met de laatste loodjes. wanneer testte jij met cb digitaal positief? ik hoorde trouwens ook dat die met conceptie indicator gevoeliger zijn dan de normale digitale..
ja klopt die met indicator zijn idd gevoeliger en kan ook voor je nod maar toch...ze zetten wel meer mooie dingen erop. ik testte bv op imijn nod nog negatief.. dus vandaar maar ff wachtten.
Help meiden! Na een potje janken omdat mn testen nega waren vandaag.. zag ik ineens iets op mn KV test komen.. Nou denk ik dat t een soort schaduwlijntje is, naast waar ie hoort te komen.. maar toch.. hij is gewoon net zo breed als die andere volgens mij.. en toch echt rozig.. en dat zegt niks.. maar normaal blijven ze echt witter als wit bij mij.. dus ik ga twijfelen Willen jullie even in mn album keuren!? Oh en ik zit voor NOD want had eerst getest met zon 10 hcg test (gewonnen test) en daar dacht ik ook heeeel licht wat te zien, maar niet echt (vandaar de kv test erachteraan) en vertrouw KV dan toch wel meer.. normaal gesproken.. DUS HELP!
ik zie ok een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje.test na je nod nog eens,hopelijk is ie dan donkerder.na hoeveel tijd kwam dat streepje dan eigenlijk?
Pfoe geen idee.. had getest, dacht nega dus weggelegd.. had hier (nod forum) gepost dat ik baalde, keek ernaar en ineens dat streepje.. Eerst dacht ik nog aan dat roze wat wel s wegtrekt later, maar hij was al "wit" geworden en t streepje trok niet meer weg.. als ik nu kijk zie ik t streepje nog en nu is ie duidelijk opgedroogd.. al durf ik gewoon echt niet te zeggen dat t een roze streep is.. dus als ik niet ongi word test ik maandag weer denk ik. of misschien morgen nog zon vroege test ding die ik nog heb, want ik denk echt aan een vals streepje..
alsje zelf al zegt dat ie niet echt roze is ja dan kan het vals zijn idd. ik heb dat ok 2x ghehad met kv 2 voor 5 euro. alle testten hebben wel iets,kun je niet na je nod testen met een cb digitaal? heb ik ook gedaan en er staat toch echt zwanger!
ik kon me niet inhouden, toch getest met de cb met indicator. en hij is POSITIEF!! 1-2 weken staat erop. waarschijnlijk ben ik op mijn nod wat zekerder, maar ben erg blij!
gefeliciteerd pimpernel... Ik heb net ook stiekum voor mijn NOD getest en heb volgens mij nu al een duidelijke test. Binnen een paar seconden stond hij er al op!!! zit hier helemaal te zenuwpezen.... De foto staat in mijn album!
Heej heej, het streepje is zeker wel roze! (ja ik blijf m bekijken) maar of ie niet vals is durf ik niet te zeggen.. morgen even kijken of ik misschien nog een andere kan doen.. als ik er nu naar kijk en m vergelijk met die van noname dan ziet ie er tzelfde uit! zelfde plek alleen wel veel lichter.. begin toch wel te hopen nu...
hey girls!allen veel succes op het wachtbankje!wij gaan starten met iui. zit nu nog voorlopig in een 'gewone'cyclus,mr daarna wordt het inseminatie,met clomid en pregnyl! beetje bang voor wat gaat komen... Weet dat het zonnetje voor jou ook schijnt al heb je zorgen want morgen kan het al weer anders zijn heb geen verdriet want het geluk dat ligt voor jou misschien heel goed verborgen zolang je ergens maar een lichtje ziet
Heb weer een "vroeg testen" testje gedaan vanmorgen.. zon dipstickje.. en ook daarop zie ik nu een vaag lijntje.. op die van gisteren ook, maar deze is nèt iets duidelijker.. hopelijk vanmiddag/vanavond nog een KV testje doen! en dan morgen afwachten of ik niet gewoon ongi ga worden..
Oh en voorlopig laatste ronde heeft te maken met onderzoeken die ik eigenlijk ga krijgen ergens in de aankomende maanden die niet kunnen als ik zwanger ben..
dank je jesje.. ben ook superblij! nog wel een klein beetje onzeker of ik niet ongesteld ga worden omdat ik voor nod zit, maar op zich voelt het wel goed!