Net nog een test gedaan (3 dagen voor mijn NOD) En zie mijn fotoalbum.... Dat ziet er goed uit! Hopelijk blijft het zo goed gaan.
Hoi meiden, Ik heb net een test gedaan van clear blue en kruidvat! kruidvat is negatief?!?! Maar bij clear blue lijk ik toch echt een streepje te zien... Wat denken jullie?!?!?! staat in mn album!
is dit de + test van cb?want die verticale streep moet even dik zijn als de controle streep en geven een pennestreepje bij negatief
ja klopt jesje is van die + testen, maar in de bijsluiter staan voorbeelden van ook vage testen, en daar staat weer een plus is een plus?!?! Want als je niet zwanger bent staat er maar 1 streepje toch tenminste dat staat in bijsluiter!!?!? Nou ja heb er nog 1 liggen die ga ik morgenochtend maar doen dan!
ja maar de cb + testen geven altijd een pennestreepje,het verticale streepje moet echt even dik zijnj
@ simone: die van kruidvat... Was dat zo'n 2 voor 5 euro test of een gewone van 7 euro? Die van 7 euro schijnen echt slecht te zijn, namelijk...
Ik heb ook meerdere positieve clearblue's gehad maar helaas vals.. En niet eens het dunne pennenstreepje maar gewoon net zo breed als de controlelijn. Ik zou dus even een andere test gebruiken! Ik had ineens bij alle andere testen negatief en bij clearblue weer positief....bleek dus ook negatief.
nee het was er eentje van 2 voor 5 euro! nou die clear blue haal ik dan niet meer! ondingen haha, had vanmorgen zo eentje met zwanger of niet zwanger, maar ja kreeg dus niet zwanger!! pfff nou ja we wachten maar af, anders maar na mn nod testen als ik nog niet ongi ben dan!
Wat een rare banner! Er staat dat je 3 weken en 7 dagen zwanger bent. DAt is gewoon 4 weken, hihihihi.
Ik zal ff een foto plaatsen, ook al zijn die onduidelijk. Maar volgens mij heb ik weer een posi test in handen....
hoi even een vraagje ik heb voor me ongi licht positief getest met kv 2 voor 5 euro en met zon plus test en toen werd ik ongi dus ik dacht dat is mis gegaan ik nog een keer getest toen ik ongi was en geen streep te bekenen nu is mijn ongi bijna over nu heb ik pijn in me borsten ze jeuken en steken en dat heb ik nooit na me ongi kan het ook door je eisprong komen maar die moet ik pas over een paar dagen krijgen of kan het toch nog zijn dat ik mischien zwanger ben wat ik eigelijk niet verwacht wie heeft dit ook meer gr patricia