Het zou denk ik wel kunnen dat je even zwanger bent geweest maar de innesteling oid niet goed is gegaan en je daarom ongi bent geworden. Een andere verklaring heb ik er eigenlijk ook niet voor
ik denk dat je wel zwanger bent geweest maar dat het in een heel vroeg stadium al mis is gegaan. Daarom is het niet verstandig om voor je NOD te testen.
Die + testen zijn heel onbetrouwbaar van de kruidvat (die van 2 voor 5 euro zijn veel betrouwbaarder) het kan makkelijk dat je vals positief hebt getest.
Ik zit zes dagen na mijn NOD, en heb net de digitale eenvoudige van Cb gedaan (2x zelfs) en die zegt al binnen 1 minuut, zwanger..
Ik kon het niet laten om vanochtend een testje te doen. Alleen schiet ik niet veel op met de uitslag.... Hebben jullie ooit zo'n test gezien?
Hmmmm das niet helemaal de bedoeling volgens mij Na hoeveel tijd is die foto genomen? En is het niet alsnog weggetrokken? 4 druppels gebruikt? Volgens mij kan het ook vlekkerig worden als er teveel urine is gebruikt.. Alweer een nieuwe test gedaan?
@ zwitsal: ja, ik heb ooit ook eens zo'n test gehad: Erg vreemd... Ik hoop dat je morgen gewoon een positieve test in handen hebt! Succes.