foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    toch wel raar dat t kan
    ik heb het vorige week ook gehad, hoop da je meer zekerheid krijg zwitsal

2. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    @zwitsal, wat raar joh balen ik heb dit zelf nog nooit gehad met deze testen ik ga voor je duimen dat je snel een goede positieve test in handen hebt .

@surf, gefeliciteerd meid super wat een mooie positieve test =D> !!!

Zelf kon ik ook niet wachten met testen en de testen zijn vaag positief :) , maar ja wat kan ik verwachten 5 dagen voor me nod :( , maar je ziet wel duidelijk een streepje wat vinden jullie ervan? me foto's staan in me fotoalbum.

3. Bloem24, ik kan niet in je album kijken? Terwijl ik zie dat je er zes foto's in hebt staan, vreemd!

4. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    @bloempje83, ik heb al een mail gestuurd naar de beheerder ik weet niet wat het is :( .
    weet jij hoe ik foto's hier gewoon op het forum kan zetten :(: ?

5. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    en me banner klopt ook niet

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    je banner geeft 5dagen aan das toch goed?

7. bloem, ik kan ook niet in je album kijken ?

8. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden.

9. via www.tinypic.com en dan verkleinen naar message board, en daarna de link kopiëren en plakken voor forums..

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ik heb vandaag ook een ovu test gedaan van sensitest met dat hartje en het gaf een streep. Maar moet die nou donkerder zijn dan het controle streep. WIe heeft er ervaring mee.

11. @sweetcandy die van sensitest heb ik nog nooit gedaan. Bij die van matcare wordt ie bij mij even donker alleen niet even dik als ie positief is. Het is volgens mij per persoon verschillend bij ovutesten. Bij mijn zusis een heel dun lijntje bijvoorbeeld al positief. Je weet het eigenlijk pas zeker als je testen weer lichter worden.

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dank je wel Bloempje, ja gisteren was die lichter en vandaag veeld donkerder.Ik za morgen wel nog een test doen.
    En kijken of die lichter wordt of donkerder.

Ik heb er totaal geen ervaring mee.

13. Op een gegeven moment weet je vanzelf wat voor jou een positieve test is. Succes deze maand! x bloempje

14. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    @Knuffelkonijn, bedankt ga het vanavond proberen om foto's er op te zetten :D .

@ sweetcandie, bij mij was het streepje ook nooit even donker als het controle streepje ik heb zelf die van clearblue digitaal gebruik gewoon een leeg rondje of een smiltje ze zijn wel duur, maar je heb wel zekerheid. succes meid ;) .

Zelf heb vanochtend een test gedaan van clearblue digitaal en ja hoor daar stond zwanger :confused: !! oooh ben zooo blij na al dat wachten eindelijk iets positiefs. Hoop zoo dat het goed gaat want ben nog niet overtijd :( .

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej bloem als die zwanger aan geeft ben je echt wel zwanger hoor:D!!!!
    niks vage streepjes gewooon bham zwanger!!!gaaf meid!!!
    ik ga morgen pas testen!

gefeliciteerd meid hoe voel je?
    liefs

16. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Vanmorgen heb ik getest. Beetje te vroeg maar er kwam binnen de vijf minuten een streepje op. Ben al naar de dokter geweest, maar die was niet zo overtuigd, omdat ze het nogal vroeg vond.
    Dit is mijn eerste echt ronde, ik heb dus geen idee hoe mijn cyclus is. Maar ben er wel bijna zeker van dat ik mijn ei heb gevoeld.

Dit is hem:

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nou meid zit er positief uit.gewoon als je ongi moet worden nog een test doen en is die nog duidelijker.dan kan ej gaan genieten:D!maar ziet er wel goed uit.

liefs

18. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    @snippie23, ik ga voor je duimen spannend allemaal he! Wel laten weten he.

@Hilli, nou ziet er positief uit hoor ik had ook zo'n test in het begin nu een dag of 3 later heb ik er een gedaan van clearblue digitaal en ja hoor zwanger. nou ik voor je duimen!!!

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey Bloem,

voor jou is het ook nog spannend :D Wie weet kunnen we ons binnen een paar dagen met zekerheid bij de januari mama's aansluiten :D

20. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    @ Hilli, Nou ik hoop het zo [-o< , wanneer ga jij weer testen bij mij werden de testen iedere dag donkerder en ik heb ook gelezen dat die testen van kruidvat heel goed zijn ik heb ze zelf ook gedaan ik zou er een digitale test van clearblue tegen aan gooien.

@snippie23, oh sorry had niet alles gelezen ben ook zo blij :) . Ja ik voel me prima alleen een heel klein beetje misselijk en geen trek in koffie :( , en jij heb jij al tekenen van een zwangerschap (ikzelf had dat trouwens niet alleen vandaag dus wat misselijk)?

Deel Deze Pagina