streepjes, bedankt voor de tip. denk dat ik die nog ga halen straks. moet toch nog boodschappen doen.
Wat balen voor je meid. Ik weet hoe vervelend dit is... Maar uit jouw verhaal begrijp ik dat je nu ook een hele lange cyclus hebt. Om meer duidelijkheid over je cyclus te krijgen zou je kunnen gaan tempen... Ik ben daar nu ook al een poosje mee bezig en daardoor zie je of en wanneer je je eisprong hebt. In mijn album heb ik inmiddels wat grafiekjes staan. En anders zou je eens bij tempen kunnen kijken. Een dikke knuffel voor je!
Bedankt! Kan t nog nauwelijks geloven aangezien ik dec 06 een mk heb gehad. hopen dat alles nu wel goed gaat. ik mag gelukkig wat eerder naar gyn voor echo.
Gefeliciteerd baby4me. Een tweede streep, hoe licht ook, is zwanger (behalve bij Romed). Is het echt zo dat Kruidvat gevoeliger is? Volgens mij meet die ook vanaf 50, net als Clearblue, de meesten in de winkel trouwens.
Hoi hier ook voorzichtig gefeliciteerd baby4me ik zie ook een heel licht 2e streepje.. Ik zou voor de zekerheid over 3 dagen nog even een test doen..kijken of het streepje duidelijker is geworden.. Liefs!
Ik wou graag de test van de hema uitproberen en kijken of die goed werkt..hij lijkt verdacht veel op de kruidvat test In ieder geval hier is ie dan de hematest..omdat ik nogal eens dingen las over de nieuwe( is ie nieuw?) testen van de hema..
Inderdaad, lijkt heel veel op kruidvattest! Hoeveel kost deze test? Is hij goedkoper/duurder dan een kruidvattest? In ieder geval lijkt hij geod te werken
Meiden alle zwangeren gefeliciteerd heb zoals vorige week vandaag (op mijn verjaardag) weer negatief getest