foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    katootje,kijk eens in mijn album!ik teste wel 9dpo al positief(22juni)

2. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hoi Hoi hannelore!

Van harte meid!! super!!! Ik hoop dat het bij mij net zo gaat. Die van mij is idd wel iets duidelijker nog als die van 22 juni. Wat denk jij? Ik ben blij dat ik een "medegebruiker" van de kruidvattest heb gevonden,want ik werd een beetje onzeker omdat ik dan direct begin te twijfelen of hij de vorige keer nou ook wel/niet verkleurde maar volgens mij zijn deze tests heeeel goed. wat denk jij Hannelore?

Groetjes Katootje

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    euhmm dames een vraagje, mijn ovutesten worden lichter maar de zwangerschapstest die ik gister en vandaag heb gedaan die wordt nu donkerder, waar kan ik vanuit gaan?

4. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hihi ik heb geen idee. Als je zw test donker is dan ga ik er vanuit dat je zwanger bent ;) maarja ik heb ook zoooovaak schaduwstrepen gehad. Die van gister en vandaag heb ik nog nooit zo gehad ;) Voorzichtige felicitatie?

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    nou hij is roze, wel wat lichtjes, maar kan hem zeker vanaf 1 meter afstand al zien, hij knalt dus nog niet, maar hij is onderaan de streep donkerder dan bovenaan de streep enne nu weet k het niet meer, ben een beetje overdonderd, me mannetje had net zijn spul laten onderzoeken en ik zou in september onderzocht worden omdat ik mijn eigen arts wou.
    Dus zit hier in spanning. ga proberen een duidelijk foto te maken.

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    foto maken die duidelijk is wil niet :S

7. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    jmmer dat de foto niet lukt. tsja het blijft een ellende. Ik heb net ook al een derde test geprobeerd. De tweede was opeens na een half uur toch nog een roze streepje geworden,maar de derde heeft helaas weer geen streepje. Ik voel me nu een beetje rottig,omdat de eerste van de kruidvat ZOOO duidelijk waren. Maar goed,dan maar ff geduld tot aan zaterdag ;) En jij ook nog ff wachten dus :(

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    dat is meoilijk hoor :p

9. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    jep i know,zit in hetzelfde schuitje. Het liefst wil ik naar de dokter rennen met mijn posi testje onder mn arm,maar ben als de dood dat het niet waar is..... Mijn man is nu effe een toets maken en als hij trug komt haalt hij onderweg nogmaals die kruidvat testen voor morgen ochtend. 1 doet hij dan en ik 1 en dan zien we wel ;)

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    en hoe is het gegaan? Is je man zwanger?

11. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hahahaha hij is nu net wakker,en aan zijn geknor te horen volgens mij niet helemaal in de stemming om in een zwangerschapstest te piessen ;) "GATVER"moet dat nou,zegt ie hahaha. (tsja weet hij ook eens hoe ik met pipet en bakje gewapent de zwangerschapshormonen probeer op te vangen hahaha)

maarja hij moet voor volk en vaderland :-D Pfffff ik heb er net weer 1 gedaan en weer NA de vijf minuten trekt dat ding hartstikke "zwanger" bij. Ik snap er he-le-maal niks van!!!! Waarom doet hij dat nou niet binnen de gestelde 5 min??! Als het 5 min is dan zie je een schaduwstreep en pas na die 5 min wordt ik zwanger hihihi (streep is niet grijs maar hartstikke roze gewoon). hebben meerdere dit gehad bij de kruidvat 2 voor 5 euro testen? Want als dit niet het geval is denk ik dat ik toch zwanger ben maar nog niet heel lang... Wat denken jullie?

Ik maak zo nog ff foto van die van vandaag.............Ik laat nog ff weten hoe zwanger mijn man is hahahahaha,mocht hij het namelijk niet hebben dan bel ik de dokter voor een bloedtest. En hoe is het bij de rest? nog getest???

Kusss

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    kruidvat is goed betrouwbaar hoor meisje, je bent gewoon in de ban van een griepje van 9 maanden, gefeliciteerd, hoop hier ook hetzelfde te mogen hebben maar op pijnlijke tepels na verder nog niet echt symptonen, en me zwanerschapstest die ik had gedaan, die is van beneden naar boven iets lichter aan de bovenkant, maar ik blijf hoop houden, best moeilijk.

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen katootje
    volgens mij ben je gewoon heerlijk zwanger en kan ik je feliciteren :)
    want die test geeft anders niks aan als je geen hcg hebt en zeker niet die van de kv 2v5
    zet snel je foto erop kunnne we ff kijken hahah

liefs

14. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    nou wat kwam er uit de test ben benieuwd

15. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    dan ben je gewoon harstike zwanger gefeliciteerd heb je de foto erop gezet kunnen we ook even koekeloeren haha

16. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hoi hoi,
    Ik heb mijn foto geplaatst. Die van mijn man???? zo NIET zwanger als het maar zijn kan :) Ik kan het niet geloven als ik eerlijk ben. Zeker omdat het pas NA die vijf minuten bijkleurt,maar wel zo super blij dat het bij mijn man niet gebeurd. Wat raar!!! Ik geloof het nog steeds niet meiden. Ik durf niet naar de dokter omdat ik bang ben dat ik me al helemaal zwanger ga voelen en het zometeen niet zo blijkt te zijn................wat zeggen jullie ervan? pfffffffffffffffffffffff ZOOOOOOOOOO spannend!!! Ooooh alecea wat spannend!! Ik blijf voor je duimen. En wat super tof al die snelle reacties. Ik wil ook alles van jullie volgen hoor!! ;) Dus mocht ik zwanger zijn blijf ik met jullie kletsen!! maarja daar twijfel ik nog HEEEL erg aan omdat het niet binnen die 5 min bijkleurt. wat kan dat betekenen? sorry voor mijn vragen hihii

kussss

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou die is volgens mij gewoon posi hoor
    en zoals je zegt zag je al wel iets binnen de 5 min en dat hij na die 5 min beter werd heeft denk ik ermee te maken dat je nog te weinig hcg hebt als je hem dit weekend nog een keer doet dan moet hij wel donkerder worden je hcg verdubbeld met de 2 dagen nu is dat bij de een sneller dan bij de ander maar deze is wel goed na mij idee

hou ons op de hoogte
    liefs nic

18. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    het wordt tijd dat je je banner aan gaat p[assen katootje, iets in de richting, zovel weken zwanger nog zoveel te gaan.
    Gefeliciteerd, ik zal toch eens proberen te kijken of ik hem erop krijg

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mij lijkt het ook dat je gewoonhelemaal zwanger bent ,proficiat !!!

20. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    TNX voor je reactie Nic,zit echt op jullie te wachten om te horen wat jullie vinden hihi. Wat mij nu het meeste zekerheid heeft gegeven is de posi test van mijzelf en de - van mijn man. Maar SSSSSTTTT ik mag dat niemand vertellen dat hij dr 1 heeft gedaan ;) Arme schat,die denkt dat hij de enige man op aarde is die zo'n test doet,hahahahaa maar stiekem vind hij het wel geinig hoor. Mijn man begint er ook lichtelijk in te geloven. Pffff ik hoop idd dat het weekend meer duidelijkheid biedt,maar dat hoeft idd ook weer niet zo te zijn. Mijn lichaam is zoiezo niet "normaal" hahahaha

Deel Deze Pagina