foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Hoi Katootje,

Op de eerste plaats hoop ik het heel erg voor je hoor.

Helaas heb ik een iets minder positief verhaal. Toen ik zo licht testte is het uitgelopen in een miskraam. Ik heb inmiddels 3 miskramen gehad in 9 maanden tijd.
    Nu ben ik weer zwanger en heb ik 7 dagen voor mijn NOD zo licht getest (predictor). Deze was inderdaad positief want ik ben nu inmiddels 6 weken en 2 dagen zwanger.
    Als ik jou was zou ik echt een CB digitaal met indicator halen. Ze zijn wel wat duurder maar je hebt écht zekerheid. Met deze kun je vanaf 4 dagen voor je NOD testen. Ze zijn namelijk extra gevoelig.
    Je denkt zelf dat je al 4 weken zwanger bent, misschien zelfs langer dus dan zou de CB 2-3 weken aan moeten geven.
    Ben je korter zwanger (bevruchting 1 tot 2 weken geleden) dan zal de test 1-2 aangeven.
    Deze geven geen vals positief. En je hoeft niet te turen naar streepjes.

Nogmaals, ik hoop voor je dat het allemaal positief afloopt!
    Succes, Pascale

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @katootje: je moet nu gauw die nieuwe van cb digitaal halen haha die met indicator.. die heb ik zelfs in de middag gedaan 4 dagen voor nod na die kv test waar ik het over had en die gaf dus zwanger aan

3. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Flevoland
    En ik dus ook; althans 3 dagen voor NOD, maar ook in de middag.
    Deze gaf toen 1-2 aan, 5 dgn later 2-3 en weer een week later 3+
    Dus halen meid!

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    nou ik wacht nog even af denk ik, als ik over 12 dagen nog niet ongi ben dan doe ik wel weer een test, streepjes turen is slecht voor me ogen.

5. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Flevoland
    Even een testje van mijn banner

6. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    nou dames... tis ongeloofelijk maar ik dacht; toch nog maar even zo'n digitale test indicator ding van cleas bleu en wat staat er? Niet zwanger!!! Ik snap er echt niets van...temeer omdat die kruitvattesten zoooo betrouwbaar zijn bij vele!!! Wat zeggen jullie hier van? Greetz onzekere katootje

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    hoi katootje22, Ik heb het zelf ook gehad met de kruitvat testen 2 maanden terug ook heel licht werden wel iets donkerder maar niet veel ik ben toen helaas ongesteld geworden. De kruidvattesten zijn ook heel gevoelig hebben ze mij vertelt ik weet niet wanneer je ongie zou moeten komen??

grtjs Nanny.

8. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    Hoi nanny,

Ik heb geen idee. Ik wordt nooit ongi ;) eens in de zoveel jaar een keertje. Maar ik weet wel dat ik een cyclus heb maar hoe die loopt is ook een raadsel. Ik heb niet heeel licht getest (zie album) het lijkt wel iedere dag iets donkerder te worden namelijk..... Wat denk jij?

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    zo waren de mijne ook. mijn huisarts zei ook een streep is een streep.

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    ik zou ook zeggen zwanger handig dat ik er dat even bij zet!! :)

11. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hihihi dank je!! Ik had al een nieuw forum onderwerpje geopent met dit onderwerp en iemand anders zei ook al dat kruidvat ook gewoon gevoeliger is als CB en dat vreesde ik ook al...... TNX voor je hulp helemaal super!!!

12. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Graag gedaan hoor, succes ermee in ieders geval ik hou je in de gaten ;).

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Is het ook niet zodat die van CB minder gevoelig zijn? Ik meen eens zoiets te hebben gehoord.

14. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    ja volgens mij ook hellen alleen dan zo vaag dat daar de meningen zo over verschillen hihi en ik blijf het vaag vinden en bijna onwerkelijk dat er bij mij wél streepjes komen en bij mijn man niet. is dus wel een activiteit aan de gang denk ik. bij jou schiet het ook al op he? Spannend joh!!!

15. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ikke test pas volgende week vrijdag weer ben nu op me werk hoop van het weekend nog even online te komen, kruidvat heeft mqaar 25mIU nodig en clear blue 50 mIU ( hormoonwaardes ofzo) Ik deed er een van 10 mIU en die sloeg positief.
    Met 4 weken zwangerschap zit je tussen de 25 mIU en 50 mIU

16. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hmmm ik las ook weer ergens dat clear blue digital met indicator ook rond de 20 testte? :-S Lekker onzeker allemaal hihi.... Werkse alicea!!

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Katootje, anders test je toch over een paar dagen weer? Maar dan met ochtendurine. Want je HCG verdubbelt telkens. ALs je dan over een paar dagen (zondag desnoods) weer test (en dan zou ik inderdaad die digitale test nemen) dan weet je het gewoon zeker. Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Maar dit kost je handen vol geld. Als je echt zwanger bent dan zou je zondag heus wel positief testen.

18. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    Hoi Funnyme,
    Bedankt voor je reactie :) Ik ga idd pas weer zondag testen ;) Ik ben ook echt niet van plan om vandaag nog een test te doen hihihi neeeee geef mij maar even een paar daagjes rust :) Ik maak me dr niet druk om. Ik ben wel ENORM moe,en dat is behoorlijk irritant want ik kan nauwelijks iets doen of ik ben moe. Dat heb ik normaal niet,maar ok het weer is ook iets wat best mee kan werken daarin. ;)

XXX

19. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    Nou meiden,kon het toch niet laten en dacht,toch nog maar ff een testje,want de HCG verdubbelt toch telkens? Test was van "testjezelf.nu" maar deze was negatief :( Ik snap er echt steeds minder van!! Ik had gisteravond telkens een redelijk irritante gevoelige linker onderbuik wat af en toe weg ging en dan weer terug kwam. Vreemd gevoel,maar soms ook een ongi gevoel.

Is nu weg,maar wel wat spierpijn binnenin ;) En misselijk..........continu misselijk,duizelig,het zuur,moe,etc. en als ik dan google op de symptomen terwijl ik bijv van zuur totaal niet wist dat het bij een zwangerschap kon horen,kom ik telkens op zwangerschapskwaaltjes uit. maarja... het is gewoon vaag dat die test dan nu geen enkele activiteit laat zien. Heeft iemand ervaring met de testen van testjezelf? Ik hoorde dan ook weer dat deze niet denderend goed waren..... Ik blijf het vreemd vinden en houdt eigenlijk nog steeds wel heel veel hoop omdat bij mij bij de kruidvattest 2 voor 5 euro welliswaar steeds NA de 5 min (wel wat te zien,maar niet veel) telkens een hele duidelijke streep komt,en bij mijn man (GELUKKIG) niet. Dat is voor mij toch wel een idee van; er MOET iets zijn!! HELP wat een onzekerheid hihi. Kussss

20. Hmm.. ik denk dat jij je niet zo gek moet maken Katootje en ff geduldig moet afwachten tot maandag... Kruidvat testen ben ik erg positief over te spreken, mja. Sommige ook weer niet geloof ik. Misschien toch een bloedtestje laten doen bij de ha?

Deel Deze Pagina