foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    #8921 Olifantje, 1 jul 2009
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
    Zien jullie hier wat op? Ik krijg het amper op de foto, maar ik heb het idee dat er een 2de streepje staat. :( Een soort van schaduw zeg maar.. Ik dacht dat de kruidvat testjes geen indrogers hadden?

Je moet echt heel goed kijken hoor.. Waarschijnlijk zal niemand hem zien..
    http://img200.imageshack.us/img200/3278/img0231tra.jpg

Hij staat ook in mijn abum in het groot maar daar zie je het nog slechter op.

Ik heb trouwens getest omdat ik zondag plots na 30 dagen "ongesteld" ben geworden. Ik had maar heel weinig bruinverlies zondag, maandag was het iets meer en dinsdag was de ongi vrijwel gestopt. Ik heb ook geen last van buikpijn gehad.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik zie idd een heeeeel licht streepje dat betekent dat er idd HCG in je urine zit en dat je zwanger bent. Maar ik zou over 2 dagen nog eens testen dan moet ie zeker donkerder worden.

3. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niets zie op de foto. Het lijkt wel of ik een witte streep zie,maar ik wordt een beetje scheel van het turen hihi. Ik zou het idd nog maar eens proberen,want die van mij waren ook zo licht en dat is ook nog steeds maar de vraag of het positief is hihihi. Hou ons op de hoogte!!! Ik hoop het voor je!

Groetjes !

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @ninja2: ik zie wel iets vaags maar ik denk dat hij duidelijker had moeten zijn als je nu 4 dagen overtijd zou zijn...voor de zekerheid over 2 dagen nog één doen

@katootje22: weet je al wat meer?

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Bedankt voor de reacties. :)

@MissFlower: Bedoelde je mij i.p.v. ninja2?

Ik weet niet eens of ik overtijd ben omdat ik heel onregelmatig ben. Ik weet ook niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Ik zat te denken aan een innestelingsbloeding omdat deze keer mijn cyclus ook een heel stuk korter was. Vorige maand was het 47 dagen en nu plots bij 30 dagen bruine afscheiding. :(

Wie weet zit ik vlak voor mijn NOD ofzo. Een innestelingsbloeding kan normaal toch ook vlak na de eisprong zijn?

6. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hoi hoi,

nee helaas nog niet,de uitslag was nog niet binnen. Een gebed zonder end he? hahaha. En hoe is het met jou? Voel je,je goed?

Liefs.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    misschien heeft ze wel een late eisprong gehad aangezien haar vorige cyclussen ook onregelmatig zijn. Of het is al een vmk geworden dat de hcg weer uit het lichaam aan het verdwijnen is

8. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    Irritant is dat he als je cyclus zo onregelmatig is :( Ik hoop dat je gelukt hebt joh!!!

Groetjes!!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik zie ook geen streepje...

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    sorry bedoelde idd jou sapphira! oke dus nog spannend.. over 2 dagen zou die toch duidelijker moeten zijn.. ik duim voor je!

@katootje22: och wat zit je dan in spanning he.. hoop dat je de uitslag gauw binnen hebt.. hier is alles goed dank je

11. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    hoi hoi missflower,

Ja ik zit wel in spanning,maar het is wel geruststellend om het morgen te weten. Ik voel me nog redelijk vaak misselijk en mijn buik is eigenlijk continu heel gevoelig. Soms ongi pijn en soms ook raar gevoel. Het klinkt raar,maar als ik morgen hoor dat ik niet zwanger ben dan hoop ik maar dat ik ongi wordt,want anders weet ik echt niet wat er is.

12. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hoi hoi!

Ik heb een vraagje. Ik testte na één dag overtijd licht positief (vaag tweede streepje). Vandaag donkerder (bijna even donker als de controlestreep). Wat ik mij nu afvraag: Ik heb getest met Predictor en dan met life test. Het streepje was op zijn hoogtepunt pas na 10 minuutjes. Is dat normaal? Heeft nog iemand hier dat gehad? Ik maak mij nu zorgen dat het al indrooglijntje kan zijn? Of is dat niet mogelijk? Vanaf wanneer kan er een indrooglijntje komen en komt er uberhaupt altijd een indrooglijntje?

Sorry voor de vele vragen hoor :)

Deke

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Staat in de bijsluiter tot wanneer je test af mag lezen.
    Toen ik zwanger was kreeg ik een licht streepje maar het werd wel donkerder na een minuut of 10. Maar was dus wel hartstikke zwanger!

Katootje weet je al meer?

14. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Er staat "niet aflezen na 30 min want dan w hij onbetrouwbaar". Maar moet het er niet ineens na 5 min staan?

15. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Hihi, je "schrijft" toch dat het streepje gelijk verscheen en na 10 minuutjes op zijn donkerst was?
    Het streepje erschijnt echt niet als je niet zwanger bent meid, dus euhh....je bent zwanger!!!
    gefeliciteerd;)

16. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    oooooh meiden de spanning is om te snijden! Ik heb net de dokter gebeld en ik heb NOG geen duidelijkheid. De uitslag is er maar de assistente deed VAAAG. Mijn HCG uitslag is binnen en ze zei eerst dat het waarde 2 was. Ik zei; oh dan ben ik dus niet zwanger? Daar gaf ze geen antwoord op.

Daarna zei ik;vaag want ik heb gister wel weer positief getest. En als ik niet zwanger ben moet ik nu de voorgang bespreken met de dokter,maar ik vind het toch vaag want ik voel me ZO zwanger. Toen begon ze opeens met: Ja maar het is nog heel jong he met een waarde van 25?!?!?!!

dus ik zeg HUH ben ik nou wel of niet zwanger? Toen zei ze; ik overleg het even met de dokter,kun je vanmiddag terug bellen? PFFFFFFFFFFF NOG GEEN DUIDELIJKHEID. En wanneer ben ik nou zwanger?? Als je HCG 2 is ben je toch niet zwanger? maar in andere tabellen lees ik weer dat je tussen 0 en 5 twee weken zwanger kan zijn. Wat een ware hel dit zeg!!! VRESELIJK!!! weet iemand hier hoe het zit? Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!!

17. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Ik kan het gewoon moeilijk geloven :)

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Deke nou geloof het maar!

Katootje, heb in je eigen topic op je gereageerd!

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zie album voor mijn testen...
    Volgende week nogmaals testen om zeker te zijn dat het streepje duidelijk wordt...

20. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Kleintje,

Na hoeveel tijd heb je deze foto's genomen?

Ik zie wel een tweede streepje. Vaag, maar ik zie het wel!

Bij mij is de test ook zo begonnen.

Liefs
    Deke

Deel Deze Pagina