dat lijkt me nou het leukste de reactie van me vriend als ik zwanger blijk te zijn niet de reacties die die nu geeft
Mijn vriend is een beetje van de kaart haha....had net z'n thermosfles met thee gevuld, schudt ie m gewoon weer leeg omdat hij dacht dat het oude thee was en meer van dat soort dingen hahaha. Jeetje, ik moest wel huilen vanmorgen hoor......ik had de test net uit de urine gehaald en ik zag m stiekem al meteen verkleuren, ik snel weglopen want ik wilde echt pas kijken na 2 minuten maar er ging dus wel al van alles door mijn hoofd. En ja na 2 minuten was het dus overduidelijk! Mijn vriend is er ook blij mee maar net zoals ik kan hij het ook nog niet echt geloven, maar we zijn er beide ontzettend blij mee! Ik ga vanmiddag mijn banner veranderen als ik terug ben van de huisarts. Dan weet ik misschien meer en dan ben ik nog wat meer gerust gesteld misschien als hij nog een test heeft gedaan. Tenminste daar ga ik van uit dat hij dat doet, maargoed hihi!
uhm das tegen strijdig? poeh nog 6dagen wachten weet je het wel zeker? ik weet nog niet wanneer ik ga testen. zou denk niet nodig zijn dus tjah! liefs
hihi nee weet niet cker, mja heb nu ook al zoveel teleurstellingen gehad dus ga zeker me best doen tot 35 dagen en wat betreft vriend... ja idd tegenstrijdig maar ook vervelend
stel ik test positief dan zou ik het nog niet hier gaan vertellen ik wacht eerst tot ik bij de gyn ben geweest. liefs
ik mag met 6weken een echo.dus dan zou ik het 2weken stil moeten houden!maar acht dta is voor latere zorg.ik zeg tegen woordig als ik maar volgend jaar ergens zwanger ben
hihih jij bent vast ook wel snel aan de beurt hier maandag weer afspraak huisarts, kijken of ie me nu serieus neemt
Snippie om je een hart onder de riem te steken, hier heeft het 38 maanden geduurd! Zit je al in de mmm?
dankje Funny ik weet dat het heel lang kan duren een vriendin van mij is pas na ruim 4jaar spontaan zwanger geworden.dus we wachten geduldig af.jah we zitten al in de mmm. lievemama spannend !hij moet je gewoon sirieus nemen vind ik! liefs
wacht rustig af en anders gewoon kwaad worden maandag, kan ik altijd zeggen dat het door hormoontjes komt als ik dan maandag nog niet ongi ben bij hem maar eens testen